اخبار سیاسی

سپاهان می تواند در بریکس کاپ شرکت کند؟

تیم فوتبال سپاهان به تورنمنت بین المللی بریکس کاپ دعوت شد.

20 شهریور 1402

شرایط قیمت ها در بازار خودرو؛ از پراید، کوئیک، 206 و تارا تا جک و ریسپکت پرایم ، جدول قیمت خودروهای داخلی و خارجی را ببینید

شرایط قیمت خودرو با وجود اتمام تعطیلات آخر هفته، هنوز هم در مدار ثبات است و افزایش یا کاهش چشم گیری در بازار دیده نمی گردد. البته با توجه به شرایط ثبت نامی های سامانه یکپارچه، احتمال می رود که تغییراتی در بازار انجام پذیرد.

28 خرداد 1402

ژست عجیب نخست وزیر کانادا

ترودو پیش از سخنرانی در مجلس ملی کره جنوبی با کیم جین پیو عکس یادگاری گرفت. پیو در این عکس برای اینکه اختلاف 20 سانتی متری قد خود با ترودو را جبران کند، در مقابل دوربین ها روی پنجه ایستاد. ترودو نیز برای کوتاه کردن قد خود، تا حدودی پاهای خودرا باز کرد تا...

1 خرداد 1402

آخرین خبر از جراحی بازیگر مطرح در بیمارستان ، برایم دعا کنید

محمد فیلی ـ هنرمند پیشکسوت کشورمان ـ که مدتی است در بیمارستان بستری است، گفت: امروز به امید خدا جراحی می شوم. از مردمی که عاشقانه دوستشان دارم می خواهم برایم دعا نمایند.

9 اردیبهشت 1402

برگزاری کنسرت در یزد و مشهد آزاد شد

ایسنا نوشت: باوجود مخالفت هایی که همیشه برای برگزاری کنسرت در یزد وجود داشته است که در همین نوروز اخیر هم نمود یافت، پرواز همای که خود اخیرا با حواشی رو به رو بوده است، آدینه هشتم اردیبهشت در سالن تربیت معلم این شهر در دو سانس 19:30 و 22:30 به روی صحنه می رود.

30 فروردین 1402

ملاقات وزیر میراث فرهنگی کشور با چهار نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی

میراث آریا/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده، ملاقات وزیر میراث فرهنگی کشور با چهار نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی صورت پذیرفت.

17 اسفند 1401

عنوان غیرمنتظره و ناخوشایند برای کریستیانو رونالدو

به گزارش اسپورت24، در دنیای سینما ضد جایزه تمشک طلایی برای بدترین اثر سینمایی سال وجود دارد. اگر این جایزه در فوتبال وجود داشت قطعا در انتها سال 2022 کریستیانو رونالدو آن را می گرفت.

1 اسفند 1401

بلایی که ابرتورم بر سر پول ملی ما آورده است، مردم تا کی باید تاوان سیاست های تورم زای دولت ها را بدهند

غلامرضا کیامهر طی یادداشتی در روزنامه اعتماد نوشت: ابرتورم یعنی وقتی ارزش اسمی و ذاتی سکه های رایج مملکت به بیش از 20 برابر ارزش اعتباری درشت ترین اسکناس های رایج همان مملکت افزایش پیدا می نماید و ادامه ضرب کوچک ترین سکه ها هم برای دولت صرفه مالی ندارد،...

18 بهمن 1401

تمهیدات حمل ونقلی برای جام جهانی فوتبال ، چگونه باید به قطر سفر کرد؟

چند روز قبل از شروع جام جهانی، بلیت ایرلاین های ایران و قطر ایرویز در مسیرهای ایران - قطر قیمت گذاری می گردد و مسافران ایرانی جام جهانی می توانند بلیت خود را مقرون به صرفه تر از بسته های موجود خریداری نمایند. این چکیده اظهارات وزیر راه و شهرسازی بعد از...

2 آبان 1401

صدور افزون بر 21 هزار پروانه واحدهای طرح نهضت ملی مسکن در سیستان و بلوچستان

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه این استان پیشتاز احداث واحدهای نهضت ملی مسکن در کشور است، گفت: تا به امروز افزون بر 21 هزار واحد اخذ پروانه پروژه نهضت ملی مسکن در این استان صادر شده است.

21 مهر 1401

هشدار کره شمالی به گوترش: مراقب کلمات خطرناک باش

وزارت خارجه کره شمالی با انتقاد از اظهارات دبیرکل سازمان ملل در خصوص حمایت وی از خلع سلاح هسته ای کامل این کشور، این اظهارات را جانبدارانه و غیرمنصفانه توصیف کرد.

23 مرداد 1401

رونمایی از سردیس هوشنگ ابتهاج در خانه نیما یوشیج

سازمان زیباسازی شهر تهران از سردیس استاد فقید هوشنگ ابتهاج که ساخت آن از دو ماه پیش و قبل از درگذشت ایشان شروع شده در خانه نیما یوشیج رونمایی می نماید.

21 مرداد 1401

پزشکان شاخص به علت مسائل اقتصادی در حال مهاجرت از کشور هستند

معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی ایران گفت: سال گذشته بین 500 تا 600 پزشک، گواهی نامه حسن کار جهت مهاجرت را از سازمان نظام پزشکی دریافت کردند.

17 مرداد 1401

قصر توپ کاپی ؛ الماسی در استانبول

قصر توپ کاپی باشکوه در استانبول ترکیه واقع شده است. این قصر یکی از کاخ های معروف امپراتوری عثمانی بوده است. دستور ساخت این قصر را سلطان محمد فاتح در سال 1459 داد و کار ساختش تا سال 1465 طول کشید. محل قرارگیری قصر در تنگه بسفر است و نمایی زیبا به شاخ طلایی و دریای...

13 مرداد 1401

ایسلند را به خاطر بسپار!

ولی حالا به لطف ورزش محبوب فوتبال فهمیدیم که اگرچه جمعیت ایسلند کم و محیط زیستش کمی خشن است، اما مردم مصمم و میهن دوستی دارد. آدم هایی که حاضرند برای افتخارآفرینی کشورشان و همچنین تشویق تیم ملی فوتبال شان خیلی کارها بکنند. ایسلند و مردمش دیگر چه خصوصیاتی...

12 مرداد 1401

سوء استفاده خودروسازان از قانون واردات خودرو، انتقال خط مونتاژ خودروهای چینی به کشور!

نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: خودروسازان با بعضی کشورها مانند چین وارد مذاکره شده اند تا بتوانند خودروهایی را با رنج قیمت خودروهای فعلی البته با موضوع مونتاژ وارد کشور نمایند.

25 تیر 1401

جنگنده های ژاپنی و آمریکایی مجددا رزمایش مشترک برگزار کردند

توکیو خاطرنشان کرد که تعداد 4 فروند جنگنده ژاپنی به همراه 2 فروند جنگنده آمریکایی یک رزمایش هوایی مشترک بر فراز دریای ژاپن که کره شمالی آن را دریای شرق می نامد، برگزار کردند.

23 تیر 1401

تغییر ساعات کار ادارات در انتظار تایید

به گزارش خبرنگاران، سخنگوی صنعت برق گفت: بر اساس مصوبه هیات وزیران باتوجه به افزایش مصرف برق استانداران در کل کشور دستور تغییر ساعات کار ادارات را برای کاهش مصرف در زمان اوج بار خواهند داد که اکنون این موضوع در دستور کار استانداران قرار گرفته است.

18 تیر 1401

رویداد بین المللی خصوصی سازی در اقتصاد ایران 31 اردیبهشت برگزار می گردد

نخستین رویداد بین المللی خصوصی سازی در اقتصاد ایران در راستای آنالیز دو دهه خصوصی سازی در کشور، شنبه 31 اردیبهشت به مدت 4 روز در سالن اجلاس سران برگزار می گردد.

12 تیر 1401

هنرستان های کشاورزی در منطقه اندیکا توسعه کمی و کیفی داشته باشند

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش گفت ظرفیت های خوب منطقه اندیکا در حوزه کشاورزی فرصت خوبی برای توسعه کمی و کیفی هنرستان های کشاورزی است.

4 تیر 1401
تعداد: (130)