اخبار و رویدادها

کاهش 4 درصدی ورود به گیلان در طرح نوروزی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با اشاره به تردد عادی و روان د محورهای استان، گفت: طی 18 روز گذشته، تعداد یک میلیون و 504 هزار و 674 وسیله نقلیه وارد استان گیلان شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته چهار درصد کاهش در ورود را نشان می دهد.

16 فروردین 1403

آرامستان های ایرانیان در داغستان روسیه

عضو هیأت علمی پژوهشگاه میراث فرهنگی با شناسایی آرامستان هایی به نام ایرانیان در جمهوری داغستان روسیه، در پژوهشی از چگونگی تشکیل این آرامستان ها سخن گفت.

27 اسفند 1402

کشف یک تکه نان 8600 ساله در محله باستانی چاتال هویوک

ایسنا/ براساس آخرین اخبار بدست آمده، کشف یک تکه نان 8600 ساله در محله باستانی چاتال هویوک صورت گرفت.

16 اسفند 1402

دنا سر از هند درآورد!، عکس

ناوچه دنا از کلاس موج برای شرکت در رزمایش دریایی چندجانبه MILAN2024 به هند اعزام شده و در بندر شهر ویساخاپاتنام پهلو گرفته است.

30 بهمن 1402

راهنمای کامل تمیز کردن ماشین لباسشویی مثل یک حرفه ای

ماشین لباس شویی یک ابزار همه کاره در هر خانه ای است. نگهداری از این ابزار مفید و کاربردی اصولی دارد که یکی از آن ها تمیز کردن ماشین لباسشویی است. در این مقاله، روش های تمیز کردن این دستگاه و اهمیت آن را می خوانید.

9 بهمن 1402

بنای تاریخی قزوین نگارخانه شد

حسین براتی ضمن اعلام این خبر اضافه کرد: با دستور استاندار قزوین، ساختمان تاریخی سپهدار قزوین به عنوان یک بنای تاریخی متعلق به دوران قاجار به عنوان مکانی برای نمایش آثار هنرمندان استان در اختیار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین نهاده شد.

8 بهمن 1402

حضور مستند موزه گرد در بخش مستندهای نیمه بلند جشنواره چند رسانه ای میراث فرهنگی

خبرگزاری مهر/ براساس خبرهای وصله، حضور مستند موزه گرد در بخش مستندهای نیمه بلند جشنواره چند رسانه ای میراث فرهنگی صورت گرفت.

4 آذر 1402

سپاهان می تواند در بریکس کاپ شرکت کند؟

تیم فوتبال سپاهان به تورنمنت بین المللی بریکس کاپ دعوت شد.

20 شهریور 1402

یادگیری شمارش اعداد به یاری میمون های جنگل

به گزارش خبرنگار خبرنگاران (ایبنا)، از مسائل أموزشی مهم و کاربردی برای بچه ها قبل آغاز مدرسه، آموزش اعداد و شمردن آنهاست؛ مسئله ای که اگر به درستی روی آن کار گردد بر یادگیری کودک در مقاطع بعدی و به خصوص درس ریاضی تأثیرگذار خواهد بود. ریاضی برای بیشتر افراد...

11 شهریور 1402

انتقال عجیب ؛ ستاره ملی پوش استقلال به نساجی پیوست! ، انتقال قطعی است

مهاجم تازه وارد استقلال پس از فسخ قراردادش با آبی پوشان به نساجی مازندران پیوست.

30 مرداد 1402

قیمت روز ارز های مبادله ای، دلار ثابت ماند

بر اساس معاملات بازار مبادله ارز و طلای ایران، قیمت هر اسکناس دلار امروز (شنبه 7 مرداد ماه) با ثبات نسبت به روز کاری قبل معادل 41 هزار و 278 تومان و قیمت حواله دلار 37 هزار و 525 تومان اعلام شد.

7 مرداد 1402

کنایه باورنکردنی بیرانوند به افشین پیروانی! ، آخه مگه من چیکار کردم ...

امروز افشین خان هم که خیلی دوسش دارم گفت که باید هوادارا منو ببخشن؛ آخه مگه من چیکار کردم جز اینکه به خاطر طلبم دو تا نوتیس دادم؟

20 تیر 1402

آخرین شرایط بازار مرغ و تخم مرغ ، هر کیلو مرغ و یک شانه تخم مرغ چند شد؟

رییس جهاد کشاورزی استان تهران از کاهش قیمت جوجه یکروزه اطلاع داد و گفت: انتظار می رود تمامی واحد های عرضه، گوشت مرغ را با قیمت های مصوب عرضه نمایند.

28 خرداد 1402

شرایط قیمت ها در بازار خودرو؛ از پراید، کوئیک، 206 و تارا تا جک و ریسپکت پرایم ، جدول قیمت خودروهای داخلی و خارجی را ببینید

شرایط قیمت خودرو با وجود اتمام تعطیلات آخر هفته، هنوز هم در مدار ثبات است و افزایش یا کاهش چشم گیری در بازار دیده نمی گردد. البته با توجه به شرایط ثبت نامی های سامانه یکپارچه، احتمال می رود که تغییراتی در بازار انجام پذیرد.

28 خرداد 1402

قطعات و لوازم یدکی تویوتا و لکسوس، معرفی وب سایت یدکیجات

در دنیای امروز، خرید اینترنتی قطعات و لوازم یدکی خودروها به عنوان یک روش محبوب و راحت برای تأمین نیازهای فنی خودروهای تویوتا و لکسوس شناخته می گردد.

17 خرداد 1402

ژست عجیب نخست وزیر کانادا

ترودو پیش از سخنرانی در مجلس ملی کره جنوبی با کیم جین پیو عکس یادگاری گرفت. پیو در این عکس برای اینکه اختلاف 20 سانتی متری قد خود با ترودو را جبران کند، در مقابل دوربین ها روی پنجه ایستاد. ترودو نیز برای کوتاه کردن قد خود، تا حدودی پاهای خودرا باز کرد تا...

1 خرداد 1402

حسینی: مقابل سپاهان اتفاقاتی افتاد که شرم آور بود

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: بروید دوست گواردیولا را هم برای تیمتان بیاورید، اما جوانمردانه و فوتبالی بازی کنید.

23 اردیبهشت 1402

اولین شلبی ماستنگ الکتریکی؛ شروعی متفاوت با مک، ئی

رینگ های اختصاصی ماستنگ شلبی نیز بخش دیگری از داستان است. این رینگ ها هر کدام حدود 1.8 کیلوگرم در مقایسه با رینگ های استاندارد ماستنگ مک-ئی سبک تر هستند.

13 اردیبهشت 1402

آخرین خبر از جراحی بازیگر مطرح در بیمارستان ، برایم دعا کنید

محمد فیلی ـ هنرمند پیشکسوت کشورمان ـ که مدتی است در بیمارستان بستری است، گفت: امروز به امید خدا جراحی می شوم. از مردمی که عاشقانه دوستشان دارم می خواهم برایم دعا نمایند.

9 اردیبهشت 1402

کاهش فوتی ها در هلال احمر!

با اجرای طرح ایمن سازی خیابان هلال احمر، تصادف های منجر به فوت در این معبر مهم منطقه17 کاهش یافت.

4 اردیبهشت 1402
تعداد: (673)