حوزه فناوری و نوآوری به جشنواره بین المللی خوارزمی اضافه شد

به گزارش وبلاگ تالار پذیرایی، حوزه فناوری و نوآوی با پیشنهاد وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، به محور های قابل پذیرش در سی و ششمین جشنواره بین المللی خوارزمی، اضافه شد.

حوزه فناوری و نوآوری به جشنواره بین المللی خوارزمی اضافه شد

به گزارش گروه دانشگاه وبلاگ تالار پذیرایی، به اطلاع نوآوران و فناوران و علاقه مندان به شرکت در سی و ششمین جشنواره بین المللی خوارزمی می رساند که ثبت نام و ارایه طرح در این دوره از جشنواره آغاز شده است و مهلت ثبت نام تا انتها شهریور امسال می باشد.

طرح های قابل پذیرش می بایست در هفده گروه تخصصی شامل فناوری های شیمیایی، مهندسی مکانیک، مهندسی برق و کامپیوتر، هنر، معماری و شهرسازی، کشاورزی و منابع طبیعی، علوم پایه، مهندسی عمران، مهندسی صنایع و مدیریت فناوری، مواد، متالورژی و انرژی های نو، زیست فناوری و علوم پایه پزشکی، محیط زیست، فناوری نانو، مهندسی هوافضا، مهندسی نرم افزار و فناوری اطلاعات، مهندسی مکاترونیک و طرح برگزیده پیروز در فراوری ملی در پنج محور مورد پذیرش شامل پژوهش های بنیادی، پژوهش های کاربردی، طرح های توسعه ای، نوآوری و فناوری و ابتکار به جشنواره بین المللی خوارزمی ارایه شود.

هم چنین از برگزیدگان دوره های قبل که پیروز به فراوری محصول در مقیاس صنعتی شده اند دعوت می شود برای ثبت نام و دریافت پرسشنامه به دبیرخانه تماس بگیرند.

متقاضیان می توانند به وسیله پایگاه اطلاع رسانی جشنواره بین المللی خوارزمی به نشانی www.khwarizmi.ir با مراجعه به قسمت سامانه جامع جشنواره بین المللی خوارزمی نسبت به ثبت نام، ارایه مشخصات فردی و مستندات طرح اقدام و شناسه کاربری و کلمه عبور خود را تعریف نمایند. لازم است قبل از آغاز فرآیند ثبت نام، فایل راهنمای مربوط به ثبت نام را مطالعه نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "حوزه فناوری و نوآوری به جشنواره بین المللی خوارزمی اضافه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حوزه فناوری و نوآوری به جشنواره بین المللی خوارزمی اضافه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید