موبایل، تبلت و گجت ها

رونمایی هدفون اختصاصی اپل، عکس

زومیت نوشت: شرکت بیتس که به اپل تعلق دارد، با همکاری یکی از برندهای لباس هدفون جدیدش را رونمایی کرد.

21 آذر 1402

خرید 39 مدل چراغ مطالعه ایکیا باکیفیت و شیک

خواندن کتاب در تاریکی می تواند آسیب دائمی به چشم شما وارد کند، اما می تواند منجر به اثرات کوتاه مدتی گردد که کاملاً قابل اجتناب هستند ؛ مانند سردرد و خستگی چشم. با در نظر گرفتن این موضوع ، در اینجا چند نکته برای استفاده از چراغ مطالعه ایکیا وجود دارد که...

10 اسفند 1401

چگونه یک PDF را در گوشی خود به JPG تبدیل کنیم؟

ممکن است اغلب مایل نباشید یک PDF را به JPG در تلفن خود تبدیل کنید، اما این احتیاج به ناچار در ناخوشایندترین زمان ها ظاهر می گردد. مانند زمانی که پزشک شما از برنامه ای استفاده می نماید که به شما تنها این امکان را می دهد که سوابق پزشکی را به عنوان تصویر آپلود...

23 بهمن 1401

بلایی که ابرتورم بر سر پول ملی ما آورده است، مردم تا کی باید تاوان سیاست های تورم زای دولت ها را بدهند

غلامرضا کیامهر طی یادداشتی در روزنامه اعتماد نوشت: ابرتورم یعنی وقتی ارزش اسمی و ذاتی سکه های رایج مملکت به بیش از 20 برابر ارزش اعتباری درشت ترین اسکناس های رایج همان مملکت افزایش پیدا می نماید و ادامه ضرب کوچک ترین سکه ها هم برای دولت صرفه مالی ندارد،...

18 بهمن 1401

محبوب ترین لوازم جانبی گلکسی واچ 5 پرو سامسونگ در خبرنگاران

ساعت هوشمند گلکسی واچ 5 پرو، گجت پوشیدنی تازه و پرچم دار سامسونگ است که اواسط مرداد ماه امسال معرفی گردید و نسبت به مدل استاندارد، مشخصات پیشرفته تر و البته سبک طراحی مجذوب کننده تری دارد. این ساعت هوشمند در فروشگاه آنلاین خبرنگاران نیز فروش بسیار خوبی...

15 بهمن 1401

برگزاری پانزدهمین همایش روابط عمومی الکترونیک به تعویق افتاد

تاریخ برگزاری پانزدهمین همایش روابط عمومی الکترونیک از تاریخ یکم بهمن به هفته پایانی بهمن ماه تغییر یافت.

4 بهمن 1401

افزونه تازه توییتر حاشیه ساز شد ، تشدید جنگ کاربران اندروید و ios در شبکه های اجتماعی

جدیدترین افزونه توییتر باعث جنجالهای مجازی شده است. چرا که اکنون کاربران اندروید و ios می توانند متوجه شوند طرف مقابل از چه سیستم عاملی استفاده می کند.

4 دی 1401

تغییراتی مهیج در به روزرسانی وان پلاس 6 و 6T نسخه بتا ، از بهبود اعلان های آب و هوا تا ارتقاء رابط کاربری

گوشی های وان پلاس 6 و 6T به روزرسانی نو نسخه بتا موسوم به OxygenOS Open Beta را دریافت نموده اند که شامل تغییراتی چشمگیر است.

27 آذر 1401

پدیده جت لگ چیست و چطور می توان آن را مدیریت کرد؟

پدیده جت لگ (Jet lag) زمانی رخ می دهد که ساعت طبیعی بدن که ریتم سیرکادین نام دارد، به علت مسافرت به یک منطقه زمانی دیگر دچار اختلال گردد. این اختلال موقتی خواب می تواند بر اندازه انرژی بدن فرد و بعلاوه اندازه هوشیاری اش تاثیر منفی بگذارد. در این مطلب ضمن معرفی...

2 آذر 1401

عکس ، حضور تی رکس 68 میلیون ساله در حراجی هنگ کنگ

همشهری آنلاین نوشت: اسکلت غول پیکر 4.57 متری تی رکس (گونه ای از دایناسورهای گوشتخوار) با وزن بیش از 1360 کیلوگرم که در ایالات متحده کشف شده، قرار است برای فروش در حراجی هنگ کنگ در معرض نمایش قرار گیرد.

8 آبان 1401

فراوری قفلی که با آیفون و ساعت اپل باز و بسته می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از سی ان بی سی، قفل یادشده که لول لاک پلاس نام دارد اولین قفل درب منزل است که اپل خود فراوری نموده و در فروشگاه های اپل استور به فروش می رساند.

1 آبان 1401

چرا پس از کار، بیش از حد احساس خستگی می کنید

این که بعد از گذراندن یک روز کاری، احساس خستگی کنید، کاملا طبیعی است. به هر حال، ساعت های طولانی سر پا ایستادن و یا حتی نشستن پشت میز، توان انسان را تحلیل می برد و فرد نیاز به تجدید قوا دارد.

17 مهر 1401

آیا نصب نسخه بتای iOS یا iPadOS کار عاقلانه ای است؟

نصب نسخه بتای iOS یا iPadOS روی آیفون یا آیپد کار راحتی است؛ اما فقط به علت اینکه انجام یک کار راحت است، لزوما به این معنا نیست که باید آن را عملی کنید. در ادامه به مزایا و معایب نصب نسخه بتای این دو سیستم عامل می پردازیم.

2 مرداد 1401

نمونه آزمایشی پیکسل 7 با قیمت 510 دلار در فروشگاه های آنلاین دیده شد

شب گذشته تصاویری از نمونه آزمایشی گوشی مورد انتظار پیکسل 7 در فروشگاه های آنلاین نظیر eBay و فیسبوک دیده شد، در حالی که 510 دلار قیمت گذاری شده بودند.

18 تیر 1401

دانلود اپلیکیشن اینستاگرام Instagram 231.0.0.0.10

نسخه تازه برنامه رسمی شبکه اجتماعی اینستاگرام Instagram را از اینجا دانلود کنید.

13 تیر 1401

رویداد بین المللی خصوصی سازی در اقتصاد ایران 31 اردیبهشت برگزار می گردد

نخستین رویداد بین المللی خصوصی سازی در اقتصاد ایران در راستای آنالیز دو دهه خصوصی سازی در کشور، شنبه 31 اردیبهشت به مدت 4 روز در سالن اجلاس سران برگزار می گردد.

12 تیر 1401

نمایشگر شگفت انگیز گوشی ردمی نوت 11T پرو پلاس

گوشی Redmi Note 11T Pro Plus اولین گوشی هوشمند با نمایشگر LCD است که پیروز شده بالاترین امتیاز DisplayMate رابه دست بیاورد.

11 تیر 1401

رونمایی از سامانه اعتراض به یارانه ها، جاماندگان یارانه بخوانند

به گزارش خبرنگاران، جاماندگان یارانه نو برای ثبت درخواست و پیگیری اعتراض خود چه کاری باید انجام دهند؟

9 تیر 1401

چند نکته برای بدرقه نوروز و به در کردن سیزده

خبرنگاران/سمنان فرمانده یگان حفاظت متابع طبیعی استان سمنان با اشاره به لزوم توجه ویژه به حفاظت از طبیعت زیبای بهاری در روز طبیعتث بر ضرورت رعایت اخلاق طبیعت گردی در روز 13 فروردین تاکید کرد.

25 خرداد 1401

برترین رستوران های شوشتر؛ از خانه مستوفی تا کافه موزه تارمه

شوشتر با داشتن آبشارها و پل های تاریخی زیبایی که دارد، به ویژه در ماه های خنک سال مقصد گردشگری جذابی است. با برترین رستوران های شوشتر که آشنا شوید، در سفر به این شهر نگران خورد و خوراک نخواهید بود.

23 خرداد 1401
تعداد: (63)