آیفون SE تازه 4 گیگابایت رم دارد

به گزارش وبلاگ تالار پذیرایی، این طور که به نظر می رسد، آیفون SE نو از 4 گیگابایت حافظه رم بهره می برد و از این حیث، 33٪ از نسل قبل خود از شرایط بهتری برخوردار است.

آیفون SE تازه 4 گیگابایت رم دارد

اپل شب گذشته از گوشی آیفون SE 2022 و تعدادی محصولات دیگر نظیر مک استودیو، آیفون 13 با رنگ سبز و… رونمایی کرد. اما همان طور که می دانید، گل سرسبد این مجموعه همان آیفون SE 20212 بود که بار دیگر با همان طراحی ظاهری مشابه اما باطنی فوق العاده قدرتمندتر رونمایی شد. بدین ترتیب بالاخره توانستیم به طور رسمی از مشخصات این محصول مطلع شویم. البته اپل طبق عادت همیشگی که دارد، بعضی از مشخصات آیفون ها از جمله همین SE را اعلام نمی کند. برای مثال ظرفیت باتری آیفون ها غالبا در مراسم رونمایی اعلام نمی گردد و ما هم از ظرفیت باتری آیفون نو اطلاعی نداریم، معمولا مقدار حافظه رم هم اعلام نمی گردد اما خوشبختانه توانستیم از این بابت اطلاعات لازم را کسب کنیم.

اپل دو سال قبل آیفون SE را با 3 گیگابایت حافظه رم راهی بازار کرد تا این گوشی از پرچم داران شرکت اندکی ضعیف تر باشد چون در آن موقع پرچم داران مقرون به صرفه قیمت اپل از 4 گیگابایت حافظه رم برخوردار بودند و آیفون SE هم از این حیث با آن ها متفاوت بود. اما سال جاری داستان فرق نموده چرا که شرکت آمریکایی تصمیم گرفت گوشی خود را به همان مقدار حافظه رم مجهز کند که پرچم داران مدل استاندارد و مینی از آن بهره می برند؛ یعنی 4 گیگابایت.

بدین ترتیب آیفون SE 2022 از نسل قبل خود که برای دو سال پیش است، 1 گیگابایت حافظه رم بیشتری دارد و از لحاظ قدرت سخت افزاری هم رده با دو مدل مینی و استاندارد از سری نو است. اما در مقایسه با آیفون 13 پرو و پرو مکس که هم گرافیک بهتری دارند و هم 6 گیگابایت حافظه رم، طبیعتا حرف خاصی برای گفتن ندارد.

خبری که در این زمینه منتشر شده کاملا قطعی است چرا که اپل آن را در اطلاعات مربوط به کد XCode 13.3 RC که شامل کیت توسعه دهنده مربوط به iOS 15.4 و تمام سیستم عامل های دیگر اپل است منتشر کرد. بنابراین جای هیچ بحثی در رابطه با صحت این خبر باقی نمی ماند.

آیفون SE 2022 از فردا برای پیش خرید در دسترس قرار می گیرد و در روز 18 مارس، یعنی 10 روز دیگر رسما وارد بازار می گردد.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ

به "آیفون SE تازه 4 گیگابایت رم دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیفون SE تازه 4 گیگابایت رم دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید