خرید آنلاین آیفون تصویری هوشمند

به گزارش وبلاگ تالار پذیرایی، آیفون تصویری امروزه با افزایش آپارتمان نشینی در زندگی شهری به یکی از لوازم ضروری تبدیل شده است. استفاده از آیفون تصویری علاوه بر ایجاد راحتی در ساختمان های چند طبقه و برج ها، برای بالا بردن امنیت منزل و محل کار نیز ضرورت دارد. به طوری که یکی از فاکتورهای مهم در بنای ساختمان، خرید و اجاره منزل برای هر فردی خرید آیفون تصویری مناسب برای آن است.

خرید آنلاین آیفون تصویری هوشمند

به گزارش وبلاگ تالار پذیرایی، امروزه به علت افزایش تقاضا برای آیفون تصویری ، برندها و شرکت های گوناگونی به فروش آیفون تصویری در اشکال و قابلیت های مختلف می پردازند. بنا براین بهتر است که مشتریان قبل از اقدام به خرید آیفون تصویری با اشکال و ویژگی های گوناگون آیفون های تصویری آشنا شوند.

انواع آیفون تصویری

آیفون تصویری در حال حاضر به دو شکل در بازار عرضه می گردد. یک دسته آیفون های تصویری ساده با صفحه نمایش رنگی و یک دسته آیفون های تصویری نسل نو هستند که قابلیت ضبط و نمایش صوت و تصویر را همزمان دارد.

نکته مهم در خرید آیفون تصویری، توجه به سیم کشی ساختمان و کابل برق است؛ به طوری که اگر تعداد واحدهای ساختمان مورد نظر زیاد باشد، نصب آیفون های با سیستم چهار سیمه گزینه مناسب تری است.

مزایای آیفون تصویری هوشمند

امروزه بیشتر برندها در پی عرضه آیفون های تصویری نوتر و هوشمندسازی آن ها هستند. زیرا آیفون تصویری هوشمند، مجهز به سیستم هوشمند و فناوری های نو بوده و دارای قابلیت ها و آپشن های گوناگونی است که مقدار راحتی و امنیت را در خانه و محل کار بالا می برد. از این امکانات می توان به چند مورد زیر اشاره نمود:

1. قابلیت تماس صوتی و تصویری میان واحدها و بعلاوه نگهبانی ساختمان

2. قابلیت تماس تصویری هوشمند که به وسیله آن می توان تماس را به گوشی هوشمند منتقل کرد و زمان غیبت در خانه از این طریق به مراجعین پاسخ داد.

3. قابلیت اتصال آیفون تصویری هوشمند به چند دوربین تحت شبکه

4. قابلیت ضبط و ذخیره تصویر افراد، دارا بودن دوربین دید در شب و مانیتور هوشمند

ضمن این که آیفون تصویری هوشمند امروزه در شکل ها و رنگ های گوناگون در بازار عرضه می گردد و از نظر زیبایی و ظاهر ساختمان نیز گزینه مناسبی است.

از سینی کابل غافل نشوید

یادتان باشد اگر برق کارتان هنگام نصب آیفون تصویری از سینی کابل استفاده کند، آیفون تصویری عمر طولانی تر خواهد داشت. سینی کابل در واقع محافظ کابل برق است و علاوه بر مرتب کردن و فضا سازی برای انواع کابل و سیم، آنها را از خطرات فیزیکی محافظت می نماید. ضمن اینکه سینی کابل با جنس های پلاستیکی و گالوانیزه، قابلیت ضد زنگ نیز دارند. بعضی از فروشگاه اینترنتی آیفون تصویری علاوه بر فروش آیفون تصویری، فراوریکننده یا صرفا فروشنده سینی کابل هستند.

وبلاگ تالار پذیرایی در ادامه به معرفی چند فروشگاه معتبر برای خرید اینترنتی آیفون تصویری و سایر تجهیزات برقی مورد احتیاج برای نصب آیفون هوشمند، از جمله سینی کابل می پردازد؛

فروشگاه اینترنتی آیفون تصویری گذر کنترل

فروشگاه اینترنتی آیفون تصویری گذر کنترل با بیش از 10 سال تجربه یکی از برترین و معتبر ترین فروشگاه ها در ضمینه آیفون تصویری ایرانی و خارجی است,که قیمت بسیار عالی، تنوع در محصولات و خدمات و پشتیبانی حرفه ای از مزایای خرید از گذر کنترل این برند خوش نام است.

خانه هوشمند پاردیک

با آیفون هوشمند آکووکس Akuvox خواهید توانست به وسیله تلفن همراه از هرکجا به تماس مراجعه کننده پاسخ و درب را باز نمایید. تشخیص وجود ماسک و مقدار گیری دمای بدن، سیستم عامل اندروید و سازگاری با خانه هوشمند ازدیگر قابلیتهای آکووکس میباشد بوسیله پسورد، RFID،تشخیص چهره، بلوتوث، NFC، QRcodeو اپلیکیشن میتوانید درب را باز نمائید.

کارکرد بر پایه پرتوکل SIP و بر بستر کابل شبکه و فیبرنوری ،عدم محدودیت در تعداد واحد و صرفه جویی در سیم کشی از دیگر مزیت های Akuvox میباشد

مجموعه تابان پارس

سینی کابل یکی از محصولات کاربردی در حوزه برق کاری ساختمانی است. کاربرد عمده این محصول، محافظت از کابل های برق و عبور سیم ها است. سینی کابل معمولا در 3 نوع آلومینیومی، فولادی یا استیل فراوری می گردد که ویژگی آنان نیز قابلیت ضد زنگ آنان است. مجموعه تابان پارس نیز یکی از فراوریکنندگان این محصول است که با سابقه ای فراوان به امر ساخت انواع سینی کابل با کیفیتی مطلوب می پردازد.

فروشگاه اکسین

فروشگاه اکسین یک فروشگاه فعال در زمینه سیستمهای امنیتی و حفاظتی است که در حوزه آموزش، مشاوره و فروش آیفون تصویری، دوربین مداربسته، دزدگیر اماکن، گیت ضد سرقت فروشگاهی، دستگاه حضور و غیاب، سیستم اعلام حریق، درب های اتوماتیک و بیسیم است که از سال 1392 فعالیت می نماید.

منبع: همگردی

به "خرید آنلاین آیفون تصویری هوشمند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید آنلاین آیفون تصویری هوشمند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید