جدیدترین ساعت هوشمند اپل

به گزارش وبلاگ تالار پذیرایی، شرکت اپل اخیرا ساعت های هوشمند سری 7 را راه اندازی نموده و اکنون این شرکت در حال آماده شدن برای عرضه مدل های جدیدی از این مجموعه دستگاه ها است. طبق گزارش مارک گورمن از مجله بلومبرگ، امکان دارد این شرکت آمریکایی برای ساخت مدل جدیدش کل خط فراوری خود را تغییر دهد.

جدیدترین ساعت هوشمند اپل

به گزارش وبلاگ تالار پذیرایی، خط فراوری Apple Watch میخواهد در سال آینده میلادی یک نسخه به روز شده از Apple Watch SE، که احتمالا Apple Watch SE 2 نامیده می گردد، را عرضه کند. این مدل تازه طراحی مقاومی دارد و در اصل برای ورزشکاران ارائه می گردد.

در کنار این دستگاه های تازه، شرکت اپل میخواهد به خط فراوری قبلی خود هم ادامه دهد و با افزودن ویژگی های تازه و ارتقاء قابلیت های پیشین ساعت های سری 8 را نیز عرضه کند.

مدل قبلی ساعت هوشمند این غول فناوری، Apple Watch SE، در سال 2020 با هدف جلب رضایت مشتریان مالی طراحی شده بود و مدل تازه، Apple Watch SE2، تا حد زیادی مشابه با مدل اصلی SE خواهد بود. هرچند، این ساعت دارای طراحی ای مشابه مدل های معمولی اپل واچ است، اما بعضی از ویژگی های پیشرفتۀ آنها، مانند نمایشگر همواره روشن، سنسور اکسیژن خون و عملکرد ECG را ندارد.

تا کنون، هیچ مطلبی در خصوص ویژگی هایی که مدل به روز شده Watch SE قرار است ارائه دهد منتشر نشده است، اما احتمالا طراحی آن کمی متفاوت از مدل قدیمی خواهد بود و بعضی ویژگی های تازه مرتبط با مدیریت سلامت و تناسب اندام را نیز ارائه می دهد. به هر حال، این پیش بینی ها فعلا در حد حدس و گمان است.

اپل بعلاوه میخواهد یک نسخه مقاومتر و با دوامتر از ساعت هوشمند خود عرضه کند که برای ورزشکاران بسیار کاربردی خواهد بود. گفته می گردد این دستگاه دارای طراحی مقاوم و بادوام است و احتمالا دارای یک مدل قاب تازه است که در برابر خراش، فرورفتگی، افتادن و ... مقاومت بیشتری دارد.

در حال حاضر، این غول فناوری در حال فراوری سه سری ساعت هوشمند به نام های Apple Watch Series 7، Apple Watch Series 3 و Apple Watch SE است. به نظر می رسد طراحی مقاوم کنونی باعث توسعه دامنه حضور شرکت اپل در میان مشتریان خاص خواهد شد.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو

به "جدیدترین ساعت هوشمند اپل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدیدترین ساعت هوشمند اپل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید