تحقق شعار بانکداری دیجیتال در بانک ایران زمین

به گزارش وبلاگ تالار پذیرایی، مدیرعامل بانک ایران زمین، در سالگرد تاسیس این بانک تحقق بانکداری دیجیتال در بانک ایران زمین را گامی بزرگ در عرصه ارائه خدمات بانکی به مشتریان بیان نمود.

تحقق شعار بانکداری دیجیتال در بانک ایران زمین

به گزارش روابط عمومی بانک ایران زمین، عبدالمجید پورسعید در روز سه شنبه 24 اسفند همزمان با سالگرد تاسیس بانک ایران زمین، در جمع مدیران گفت: طی سال های اخیر کوشش فراوانی از سوی مدیران و همکاران بانک ایران زمین برای تحقق شعار بانکداری دیجیتال و تغییر در نحوه ارائه خدمات بانکداری با توجه به اولویت ها و احتیاج مشتریان صورت گرفت. مشتریان می توانند تمامی امور بانکی را هر لحظه که بخواهند با یک اشاره در تلفن همراه خود انجام دهند.

وی اضافه کرد: با پیاده سازی بانکداری دیجیتال بانک ایران زمین و بعلاوه برنامه ریزی های انجام شده مشتریان می توانند تمامی امور بانکی را هر لحظه که بخواهند با یک اشاره در تلفن همراه خود انجام دهند.

او ادامه داد: خدا را شاکریم در سالی که گذشت توانستیم زیرساخت اولین نئوبانک واقعی را در کشور پایه گذاری کنیم تا در آینده نزدیک، جوانان خلاق و با انگیزه در راه پیشرفت اقتصاد و چرخه فراوری ایران زمین گام بردارند.

پورسعید در سالروز تاسیس بانک ایران زمین، ضمن تشکر و قدردانی از زحمات و کوشش های همکاران در بخش های مختلف گفت: کارکنان بانک ایران زمین مصداق شاخص تحقق کار تیمی و تخصصی هستند که با مهارت و کوشش های شبانه روزی در راه اعتلای نام بانک ایران زمین و نظام بانکی کشور می کوشند.

مدیرعامل بانک ایران زمین در انتها، سال 1401 را سالی همراه با نوآوری و پیشرفت برای این بانک گفت و آرزوی سالی همراه با موفقیت و پشتکار برای همکاران در راستا رسیدن به اهداف بانک کرد.

منبع: فرارو

به "تحقق شعار بانکداری دیجیتال در بانک ایران زمین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحقق شعار بانکداری دیجیتال در بانک ایران زمین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید