نمایشگر شگفت انگیز گوشی ردمی نوت 11T پرو پلاس

به گزارش وبلاگ تالار پذیرایی، گوشی Redmi Note 11T Pro Plus اولین گوشی هوشمند با نمایشگر LCD است که پیروز شده بالاترین امتیاز DisplayMate رابه دست بیاورد.

نمایشگر شگفت انگیز گوشی ردمی نوت 11T پرو پلاس

به گزارش وبلاگ تالار پذیرایی، یکی از مدیران شرکت شیائومی در شبکه اجتماعی چینی Weibo خبری را به اشتراک گذاشته مبنی بر این که گوشی Redmi Note 11T Pro Plus گواهینامه +A را از DisplayMate دریافت نموده است. این اولین گوشی LCD است که این گواهینامه معتبر صفحه نمایش را دریافت می نماید.

رئیس شرکت شیائومی چین و مدیر کل برند ردمی، Lu Webing، به ویبو آمد و بیان نمود که Redmi Note 11T Pro Plus گواهینامه صفحه نمایش +DisplayMate A را دریافت نموده است و در واقع اولین گوشی هوشمند LCD است که این کار را انجام داده است. از طرفی Lu Weibing فاش کرد که Redmi Note 11T Pro Plus بعلاوه 14 رکورد دیگر را نیز شکسته است.

برای مشخص کیفیت نمایشگرها، DisplayMate، انواع مختلف نمایشگر ها را آزمایش و ارزیابی می نماید تا مشخص کند چه ویژگی ای یک نمایشگر را خوب یا بد می نماید. کسب رتبه +A از DisplayMate یک امتیاز بزرگ در صنعت گوشی های هوشمند محسوب می گردد.

به گفته Lu Weibing، این گوشی هوشمند دارای یک پنل LCD سفارشی 6.6 اینچی با نرخ تازه سازی 144 هرتز است. نسبت صفحه نمایش 20.5:9 در نظر گرفته شده است که کیفیت تصویر فراگیر و واضح را ارائه می دهد. پنل نمایشگر گوشی هوشمند بعلاوه دارای نوردهی کامل DC است به این معنی که می تواند با روشنایی ثابت جایگزین فلاش های سریع روی صفحه نمایش شما گردد.

علاوه بر این، نمایشگر این گوشی با یاری فیلتر ضد نور آبی نیز از چشم محافظت می نماید. این LCD در گوشی Note 11T Pro Plus بسیار قابل تنظیم است و دارای حسگر دمای رنگ محیطی همراه با گواهینامه Dolby Vision می باشد.

طبق گفته Weibing، این گوشی هوشمند صفحه نمایش LCD را به سطح جدیدی می برد و شکوه LCD را احیا می نماید. دستگاه آینده شرکت شیائومی با نام مستعار کینگ کونگ با عملکرد کم شناخته می گردد.

از دیگر ویژگی های قابل توجه این گوشی هوشمند می توان به پردازنده Dimensity 8100، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و شارژ سریع 120 واتی اشاره نمود. انتظار می رود این دستگاه دارای 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی باشد که ممکن است تا 512 گیگابایت افزایش یابد. از نظر نرم افزاری، این دستگاه رابط کاربری MIUI 13 مبتنی بر اندروید 12 که از پیش نصب شده است را اجرا می نماید.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو

به "نمایشگر شگفت انگیز گوشی ردمی نوت 11T پرو پلاس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگر شگفت انگیز گوشی ردمی نوت 11T پرو پلاس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید