موسیقی

رونمایی هدفون اختصاصی اپل، عکس

زومیت نوشت: شرکت بیتس که به اپل تعلق دارد، با همکاری یکی از برندهای لباس هدفون جدیدش را رونمایی کرد.

21 آذر 1402

برگزاری کنسرت در یزد و مشهد آزاد شد

ایسنا نوشت: باوجود مخالفت هایی که همیشه برای برگزاری کنسرت در یزد وجود داشته است که در همین نوروز اخیر هم نمود یافت، پرواز همای که خود اخیرا با حواشی رو به رو بوده است، آدینه هشتم اردیبهشت در سالن تربیت معلم این شهر در دو سانس 19:30 و 22:30 به روی صحنه می رود.

30 فروردین 1402

رد پای استاد بهمنی و ناصر عبداللهی در شعر ماه من

یک کارشناس موسیقی گفت: خلق اثر ماه من از شعر استاد بهمنی آغاز شده و اگر خواننده دیگری این قطعه را می خواند، اثر حیف می شد.

11 آذر 1401

عکس ، حضور تی رکس 68 میلیون ساله در حراجی هنگ کنگ

همشهری آنلاین نوشت: اسکلت غول پیکر 4.57 متری تی رکس (گونه ای از دایناسورهای گوشتخوار) با وزن بیش از 1360 کیلوگرم که در ایالات متحده کشف شده، قرار است برای فروش در حراجی هنگ کنگ در معرض نمایش قرار گیرد.

8 آبان 1401

چرا پس از کار، بیش از حد احساس خستگی می کنید

این که بعد از گذراندن یک روز کاری، احساس خستگی کنید، کاملا طبیعی است. به هر حال، ساعت های طولانی سر پا ایستادن و یا حتی نشستن پشت میز، توان انسان را تحلیل می برد و فرد نیاز به تجدید قوا دارد.

17 مهر 1401

10تا از جاهای دیدنی بالی که نباید از دست داد

باید گفت که به غیر از جاهایی که شاید در اثر تبلیغات زیاد، دیگر جذابیت و خاص بودن خود را از دست داده است، جاهای دیدنی زیادی هم هستند که هنوز هم بکر هستند. بالی به جزیره خدایان معروف است. در هر گوشه و کنارش معابدی متاثر از آیین هندو پیدا خواهید کرد، و شاید...

13 مرداد 1401

معرفی بازیگران و شخصیت های فیلم غیب گو 3: این گاس است

غیب گو 3: این گاس است (Psych 3: This is Gus) دارای تعدادی چهره آشنا و مرتبط با سریال غیب گو است. سومین فیلم غیب گو مانند دو فیلم دیگر، همه بازیگران اصلی این سریال آمریکایی را گرد هم می آورد. به علاوه، برخی از شخصیت های دیگر سریال نیز در نقشی کوتاه در این فیلم حضور...

22 تیر 1401

اسکار آیزاک؛ چگونه بازیگر سریال شوالیه ماه به چهره ای شاخص تبدیل شد؟

اسکار آیزاک یکی از مستعدترین بازیگران مرد هالیوود است که تا چند سال گذشته در حاشیه قرار داشت. او فارغ التحصیل مدرسه جولیارد است و حرفه بازیگری را به طور جدی از اواخر دهه 90 میلادی شروع کرد و دهه 2000 در چند نقش کوچک حضور داشت. سال 2009 پیروز شد جایزه هنرهای...

20 خرداد 1401

پیانو نو و دست دوم چند؟

پیانو یکی از مهم ترین ساز های دنیا است و صد البته جز گران ترین آن ها هم به شمار می رود. شاید به همین علت است که بخش اعظم عاشقان نُت های پیانو وقتی سراغ یاد گرفتن این ساز می فرایند، با شنیدن قیمت آن قید آموزش و یادگیری را می زنند. اما اگر همچنان اصرار دارید...

17 خرداد 1401

موسس کارخانه مرسدس بنز، کِه بود؟ ، زندگی کارل بنز ،

کارل فردریش بنز که بود؟کارل فردریش بنز، یک طراح و مهندس آلمانی است. وی موسس کارخانه بنز در آلمان است.

23 فروردین 1401

دیدنی های اتریش؛ مهد موسیقی دنیا

اتریش کشوری در اروپای مرکزی است که از نظر زیبایی های بی نظیر و مکان های فرهنگی، بسیار شناخته شده است. در سفر به این کشور شگفت انگیز همراه ما باشید.

20 فروردین 1401

بیانیه تند ماکان بند علیه رفتار عجیب مینا وحید در کنسرت

حوادث خبرنگاران: گروه ماکان بند، شب گذشته و پیش از شروع کنسرت شان، نسبت به حرکت ناشایست خانم بازیگر در کنسرت 6 دی واکنش نشان داد.

13 بهمن 1400

فراخوان چهاردهمین جشن بزرگ منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران منتشر شد

تهران (پانا) - چهاردهمین دوره جشن بزرگ منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران فراخوان داد.

14 دی 1400

مستند بازگشت دوباره نگاه دقیقی به انسان شناسی دارد

تهران (پانا) - نشست نقد و آنالیز بخش دوم فیلم بازگشت دوباره ساخته فرهاد ورهرام از سوی کارگروه نمایش انجمن صنفی کارگردانان مستند شب گذشته چهارم آبان ماه برگزار گردید.

30 آبان 1400

معرفی جاذبه های گردشگری نروژ، برترین زمان برای سفر به این کشور

کشور های تاریخی بی شماری در این کره خاکی به چشم می خورند که جاذبه های گردشگری و اماکن دیدنی خارق العاده ای را در دل خود جای داده اند. یکی از این کشور های پادشاهی نروژ است .

21 مرداد 1400

فیلم های جنگ ستارگان از بدترین تا بهترین

مجموعه جنگ ستارگان Star wars از نمادین ترین فیلم های دنیا به شمار می رود. همه می دانند که جنگ ستارگان چیست. در این مقاله قصد داریم به رتبه بندی فیلم های این مجموعه بپردازیم.

23 بهمن 1399

جمشیدیه از خشونت و ضربه آن به اخلاق میگوید

تهران (پانا) - جمشیدیه دومین تجربه بلند سینمایی یلدا جبلی است. فیلم اول این کارگردان داره صبح میشه در سی وسومین دوره فیلم فجر کاندیدای بهترین فیلم بخش هنر و تجربه شد و سال 93 در همین گروه به اکران رسید.

29 دی 1399

تفاوت scholarships و bursaries چیست؟

بطور کلی سه روش وجود دارد که دانشجویانی که قصد مهاجرت تحصیلی دارند، می توانند حمایت اقتصادی دریافت نمایند: بورسیه تحصیلی(Bursaries)، اسکالرشیپ(Scholaships) و گرنت(Grants)؛ تمام این موارد نوعی یاری اقتصادی برای دانشجویانی که به آن نیاز دارند ارائه می دهند. این سه مورد...

27 آبان 1399

کاهش استرس امتحان با 24 روش ساده و تضمینی

آیا شما هم از آن دسته افرادی هستید که دچار استرس امتحان می شوید؟ اگر چنین است، می توانید در این مقاله با راهکارهای غلبه بر استرس امتحان بیشتر آشنا شوید.

5 آبان 1399

رضای خدا کلید خورد، مستند زندگی دروازه بان تیم ملی فوتسال

به گزارش خبرنگاران، فیلم مستند داستانی رضای خدا به کارگردانی و نویسندگی علیرضا شاه حسینی در تهران کلید خورد. فیلمنامه این فیلم بر اساس زندگی رضا ناصری دروازه بان تیم ملی فوتسال ایران نوشته شده است و یک کودک افغانستانی نیز در آن حضور دارد همچنین قرار...

27 شهریور 1399