معرفی بازیگران و شخصیت های فیلم غیب گو 3: این گاس است

به گزارش وبلاگ تالار پذیرایی، غیب گو 3: این گاس است (Psych 3: This is Gus) دارای تعدادی چهره آشنا و مرتبط با سریال غیب گو است. سومین فیلم غیب گو مانند دو فیلم دیگر، همه بازیگران اصلی این سریال آمریکایی را گرد هم می آورد. به علاوه، برخی از شخصیت های دیگر سریال نیز در نقشی کوتاه در این فیلم حضور خواهند داشت.

معرفی بازیگران و شخصیت های فیلم غیب گو 3: این گاس است

غیب گو 3: این گاس است، مشابه فیلم دوم که سال گذشته اکران شد، اثری انحصاری برای پیکاک است که سرگذشت شخصیت های اصلی از زمان لغو سریال در سال 2014 را نمایش می دهد. فیلم سوم در ادامه فیلم غیب گو 2: لسی به خانه می آید، در درجه اول به معمای پیرامون همسر قبلی ژولیت می پردازد که شخصیت ها باید برای برگزاری مراسم ازدواج، او را پیدا کنند. طبق معمول، شاون و گاس در حین انجام تحقیقات، مجموعه کوچکی از دوستان قدیمی را به نوعی درگیر کارهای مزخرف خود کنند.

تا به امروز، در هر کدام از فیلم های غیب گو، حداقل چندین نفر از بازیگران مورد علاقه طرفداران و بینندگان، حضوری کوتاه داشته اند. برای مثال، در فیلم اول، شاهد شخصیت هایی ماننپ مری لایتلی (جیمی سیمپسون)، نیک کانفورث (رالف ماکیو) و یوان اوهارا (جان سینا) بودیم و همچنین یکی از شروران فراموش شده سریال ، آلیسون کاولی (منا سوواری) نیز در آن فیلم ظاهر شد. از طرف دیگر، در غیب گو 2: لسی به خانه می آید، مارلو کریستی سوانسون و مجددا مری لایتلی نیز در فیلم حاضر شدند. نوترین فیلم غیب گو نیز ستاره های مهمان مهم خود را دارد که با سریال اصلی غیب گو مرتبط هستند و برخی از آن ها شخصیت هایی هستند که بینندگان، چندین سال است که آن ها را ندیده اند. پس بد نیست با هم بازیگران و شخصیت های فیلم سوم را بررسی کنیم.

بازیگران و شخصیت های اصلی غیب گو 3: این گاس است

جیمز رودی در نقش شاون اسپنسر - غیب گو 3 ادامه داستان غیب گو 2 است، جایی که شاون خاتمه با دوست دیرینه اش، ژولیت ازدواج کرد. قبل از غیب گو 2، این بازیگر، جیمز رودی نام داشت اما اکنون با نام قانونی کامل خود شناخته می شود.

دال هیل در نقش برتون گاستر (گاس) - همان طور که از عنوان فیلم پیداست، داستان غیب گو 3 بر روی گاس متمرکز است که باید قبل از تولد فرزندش، شوهر سابق نامزدش را پیدا کند.

تیموتی اوموندسون در نقش کارلتون لسیتر - فیلم سوم، داستان لسیتر در فیلم دوم را دوباره بررسی می نماید. فیلم دوم در طرحی که شرایط پزشکی واقعی اوموندسون را منعکس می کرد، نشان داد که این شخصیت از سکته مغزی رنج می برد که به طور قابل توجهی او را از فرایند کار و داستان عقب می اندازد. کاراکتر لسیتر برخلاف خود بازیگر، هنوز در حال طی کردن مراحل بهبودی است.

مگی لاوسون در نقش ژولیت اوهارا - ژولیت از زمان سریال اصلی، سمت کارآگاه ارشد اداره پلیس سان فرانسیسکو را بر عهده دارد. مگی لاوسون بازیگر نقش ژولیت اخیرا در سیتکام یک فصلی فاکس به نام همسان بازی کرده است.

کریستن نلسون در نقش کارن ویک - کارن ویک نیز در غیب گو 3 حضور خواهد داشت. او در تمام هشت فصل سریال، یک کاراکتر معمولی بود اما نقش های مهمی در هر دو فیلم قبلی بازی کرد.

کوربین برنسن در نقش هنری اسپنسر - پدر شاون یکی از دو شخصیت اصلی غیب گو به همراه لسیستر است و هنوز در سانتا باربارا زندگی می نماید. برنسن اخیرا برای بازی در سریال قانون لس آنجلس که بازسازی سریالی متعلق به اواخر دهه 80 و اوایل دهه 90 میلادی است، انتخاب شد.

جزمین سایمون در نقش سلن - سلن با بازی همسر واقعی دال هیل، علی رغم این که هرگز در سریال حضور نداشته است، به نوعی جزو بازیگران اصلی شناخته می شود. گاس تا قبل از فیلم اول، سلن را ملاقات نکرده بود اما از آن زمان تا به امروز، او به بخش مهمی از حلقه درونی شخصیت ها تبدیل شده است. در پایان فیلم دوم و در یک چرخش داستانی، معلوم شد که سلن و گاس دارای یک فرزند هستند. جزمین سایمون قبل از پیوستن به فیلم های غیب گو، به خاطر بازی در سریال فوتبالیست ها در اچ بی او (که دال هیل نیز در آن حضور داشت) معروفیت داشت.

بازیگران مکمل غیب گو 3: این گاس است

کرت فولر در نقش وودی - کرت فولر در نقش وودی استرود، پزشک و دوست نزدیک شاون اسپنسر در سریال، پس از اولین حضورش در فصل 4، جزو شخصیت های مکمل مهم بوده است. وودی نقش زیادی در داستان فیلم های اول و دوم داشت اما در فیلم سوم، حضوری کوتاه خواهد داشت.

باز بروکلبنک در نقش باز مک ناب - باز مک ناب، افسر پلیسی معصوم و بی ادعا که لسیتر را بسیار دوست دارد، بعد از قسمت های ابتدایی سریال ، نقش مهم تری پیدا کرد. باز پس از پایان سریال و در غیاب لسیتر و ژولیت، به عنوان کارآگاه، مشغول به کار بوده است. او که بیش از هر شخصیت مکمل دیگری، در سریال حضور داشته است، در هر فصل ظاهر شد و همچنین در هر دو فیلم اول نیز نقش آفرینی کرد. او در فیلم غیب گو 3، نقشی مشابه قبل دارد.

کرت اسمیت در نقش خودش - کرت اسمیت خواننده اصلی گروه اشک ترس است که یک گروه موسیقی پاپ است که در دهه 80 پیروز به تولید قطعات جالب زیادی از جمله فریاد و همه می خواهند بر جهان حکومت کنند، شد. این خواننده سه بار در سریال غیب گو حضور داشته است که اولین بار در فصل پنجم بود که در آن، شاهد ملاقات او با شاون بودیم. او در قسمت 100 سریال، ظاهرا از طریق یک پلنگ مورد حمله قرار گرفت. سرنوشت وی پس از آن مشخص نشد و حضورش در فیلم بعدی نیز به صورت یک خیال و توهم خواهد بود.

آلن مالدونادو در نقش آلن دکر - آلن دکر برای اولین بار در غیب گو 2: لسی به خانه می آید ظاهر شد و یک شخصیت کاملا نو برای فرنچایز غیب گو، شوهر گمشده سلن و موضوع معمای اصلی فیلم است. نقش او را آلن مالدونادو بازی می نماید که بیشتر به خاطر ایفای نقش کرتیس میلر جونیور در سریال سیاه و سفید از سال 2015، معروفیت دارد.

ری وایز در نقش پدر وستلی - ری وایز، بازیگر سریال توئین پیکس، پدر وستلی، کشیشی کاتولیک است که شاون و گاس در یک جن گیری در فصل 4 به او کمک کردند. این دو هم چنین بعدا در پفراینده ای که در فصل 6 روی آن کار می کردند از او کمک گرفتند. این آخرین باری بود که آن ها با این شخصیت در غیب گو روبه رو شدند، اگرچه وایز دوباره برای ایفای نقش یک قاضی در قسمت اول غیب گو در فصل 8 بازگشت. او در فیلم سوم، نقشی کوتاه خواهد داشت و برای اولین بار از سال 2010، در قالب شخصیت پدر وستلی، نقش آفرینی می نماید.

منبع: screenrant

منبع: دیجیکالا مگ

به "معرفی بازیگران و شخصیت های فیلم غیب گو 3: این گاس است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی بازیگران و شخصیت های فیلم غیب گو 3: این گاس است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید