صدور 70 میلیارد پروانه طی یک ماه گذشته در کردستان

به گزارش وبلاگ تالار پذیرایی، خبرنگاران/کردستان شهردار سنندج گفت: طی یک ماه گذشته حدود 3 میلیارد تومان صدور پروانه در استان کردستان صورت گرفته است.

صدور 70 میلیارد پروانه طی یک ماه گذشته در کردستان

سید انور رشیدی امروز (1آبان) در ملاقات نماینده مجلس با اعضای شورای شهر سنندج اظهار کرد: 650 میلیارد تومان بودجه سال 1400 بوده که حدود 30 میلیارد تومان آن وام و تسهیلات بانکی و حدود 70 میلیارد تومان آن از پیش بینی بودجه دریافت شده است.

رشیدی اضافه نمود: با پیش بینی خوش بینانه تحقق 500 میلیارد تومانی بودجه، شهرداری سنندج به اندازه 1/3 از بودجه حال حاضر بدهکاری دارد.

وی بیان کرد: در دوره انتصاب بنده به عنوان شهردار تا به امروز حدود 3 میلیارد تومان صدور پروانه در استان کردستان و طی یک ماه گذشته حدود 17 میلیارد تومان پرداخت حقوق و مسائل جاری اجرا شده است.

شهردار سنندج توضیح داد: تا هفته آینده همه حقوق و مزایای پرسنل شهرداری پرداخت و به نوعی می توان گفت در پرداخت حقوق کارکنان شهرداری به سمت به روز بودن و آنلاین بودن پرداخت حقوق پرسنل شهرداری در حرکت هستیم.

رشیدی با اشاره به اینکه شهرداری بیش از 500 میلیارد تومان به ادارات طلبکار است گفت: از نماینده مردم شهر سنندج در مجلس شورای اسلامی خواستاریم که با اجرای تبصره بند 5 قانون توسعه، بتوانیم این طلب ها را از ادارات تهاتر و املاکی که در اختیار شهرداری قرار می گیرد در راستای تهاتر پرداخت طلب پیمانکاران با اجرای روال اداری و حقوقی، کارشناسی و انجام گردد.

وی در مورد بحث ساخت و سازهای غیرمجاز توضیح داد: متاسفانه طی دو سال اخیر به علت عدم وجود برنامه معین در شورای عالی معماری متاسفانه شهر دستخوش ساخت و سازهای غیر مجاز شده است که همین امر سبب عدم اطمینان سازی شهروندان شده است.

رشیدی ادامه داد: تا انتها فصل عمرانی، پروژه های عمرانی نیمه ناتمام را تمام و تمام کوشش پرسنل شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر سنندج نیز به همین دلیل است.

وی در انتها یادآور شد: متاسفانه در حال حاضر شهرداری سنندج حدود 21 میلیارد به سازمان تامین اجتماعی بدهکار است که امید است در پرداخت این اندازه برای شهرداری سنندج تخفیفی در نظر گرفته گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "صدور 70 میلیارد پروانه طی یک ماه گذشته در کردستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدور 70 میلیارد پروانه طی یک ماه گذشته در کردستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید