شیائومی تکنولوژی شارژ 200 واتی را معرفی کرد؛ شارژ کامل تنها در 8 دقیقه

به گزارش وبلاگ تالار پذیرایی، شیائومی از جمله شرکت هایی است که در زمینه فناوری های مربوط به شارژ حرف زیادی برای گفتن دارد. این کمپانی بار دیگر در زمینه شارژ سیمی و شارژ بی سیم رکورد جدیدی ثبت نموده و ساعاتی قبل از تکنولوژی شارژ سیمی 200 واتی و شارژ بی سیم 120 واتی رونمایی کرد.

شیائومی تکنولوژی شارژ 200 واتی را معرفی کرد؛ شارژ کامل تنها در 8 دقیقه

این کمپانی برای این تکنولوژی جدید نام HyperCharge را انتخاب نموده که برای یادآوری باید بگوییم برند بلک شارک یکی از زیرمجموعه های شیائومی محسوب می گردد. شیائومی مدعی شده که این تکنولوژی شارژ 200 واتی می تواند باتری 4000 میلی آمپر ساعتی را در عرض فقط 8 دقیقه شارژ کند. در صورت استفاده از شارژ بی سیم 120 واتی هم مدت زمان شارژ آن به 15 دقیقه می رسد.

شیائومی در همین رابطه ویدیویی را منتشر نموده که کارکرد این تکنولوژی برای مدل مخصوصی از گوشی می 11 پرو را نشان می دهد. همان طور که در ویدیو می توانید ببینید، طی فقط 3 دقیقه شارژ باتری گوشی به 50 درصد می رسد و چند ثانیه قبل از رسیدن به 8 دقیقه، باتری به طور کامل شارژ می گردد. همچنین این ویدیو نشان می دهد که با استفاده از شارژ بی سیم 120 واتی، باتری در عرض یک دقیقه به 10 درصد می رسد و طی 7 دقیقه 50 درصد از باتری شارژ می گردد.

شیائومی هنوز درباره زمان ارائه این تکنولوژی ها برای گوشی های خود جزئیاتی ارائه ننموده است. روی هم رفته پیشرفت های تکنولوژی همیشه جذاب هستند و این قابلیت که بتوانید باتری گوشی خود را در عرض فقط 8 دقیقه شارژ کنید، امکان هیجان انگیزی محسوب می گردد. باید خاطرنشان کنیم این سیستم های شارژ فوق سریع به کابل ها و شارژرهای اختصاصی احتیاج دارند و این یعنی عمدتا در خانه خود می توانید از این قابلیت بهره ببرید و مثلا در شرایط اضطراری بیرون از خانه معمولا استفاده از این قابلیت امکان پذیر نیست.

از طرف دیگر، طبق آنالیز های اجرا شده بر روی شارژ 120 واتی شیائومی، این فناوری گرمای زیادی فراوری می نماید که برای دوام باتری ضرر دارد. بنابراین احتمالا 200 واتی شدن سرعت شارژ، گرما را افزایش می دهد. در هر صورت باید منتظر ارائه این فناوری برای گوشی های شیائومی بمانیم تا ببینیم این شرکت چگونه بر مسائل غلبه نموده است.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ

به "شیائومی تکنولوژی شارژ 200 واتی را معرفی کرد؛ شارژ کامل تنها در 8 دقیقه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیائومی تکنولوژی شارژ 200 واتی را معرفی کرد؛ شارژ کامل تنها در 8 دقیقه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید