برطرف نسبی معضلات فاضلاب و آب های سطحی ظرف مدت ده روز

به گزارش وبلاگ تالار پذیرایی، معاون عمرانی فرماندار آبادان گفت: ظرف مدت ده روز بیش از 30 نقطه بحرانی شهرستان برطرف انسداد فاضلاب و آب های سطحی گردد.

برطرف نسبی معضلات فاضلاب و آب های سطحی ظرف مدت ده روز

به گزارش خبرنگار از ،محمد طاهری معاون عمرانی فرماندار آبادان در نشست آنالیز مسائل فاضلاب و دفع آبهای سطحی این شهرستان با تاکید بر اینکه شرایط شبکه فاضلاب و آب های سطحی آبادان مورد رضایت شهروندان نیست گفت :در محورهایی مانند سرریز شدن فاضلاب از منهول های فاضلاب و همچنین لایروبی کانال های روباز، شهرداری و اداره آبفای شهرستان موظف هستند با هم افزایی یکدیگر و با آنالیز نقاط آسیب پذیر نسبت به رفع این مسائل اقدام کنند.

او با اشاره به اینکه تا کنون 68 درصد از فاضلاب های شهری با نظارت شبکه بهداشت آهک پاشی و لایروبی شده است اضافه کرد: مشکل کلر شهری آبادان نیز با همکاری منطقه آزاد اروند بزودی رفع می گردد.

معاون عمرانی فرماندار آبادان ادامه داد: شهرداران مناطق سه گانه به همراه اداره آبفا نسبت به آنالیز شرایط نقاط بحرانی ارائه شده در اسرع وقت با انجام بازدید و رفع کردن معضل فاضلاب و دفع آب های سطحی در مدت یک هفته تا 10 روز اقدام کنند.

طاهری اضافه کرد: تیم های لایروبی آبفا فعالیت خود را بر اساس مناطق سه گانه و به صورت مجزا تفکیک کنند.

شایان ذکر است در این نشست بیش از 30 نقطه بحرانی فاضلاب و آب های سطحی در سطح شهرستان به صورت کلاسه بندی شده به حضار ارائه شد.

ارائه گزارش آهک پاشی و لایروبی و گزارش عملکرد آبفا در ماه گذشته از مواردی بود که در این نشست مطرح شد.

د

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "برطرف نسبی معضلات فاضلاب و آب های سطحی ظرف مدت ده روز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برطرف نسبی معضلات فاضلاب و آب های سطحی ظرف مدت ده روز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید