ترانه شهاب مظفری رمان شد

به گزارش وبلاگ تالار پذیرایی، علی آرمین داستان نویس و مولف کتاب های به نام یونس، پرواز با پاراموتور را دوست دارم و کمیک استریپ های شهاب در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در قم، درباره آخرین اثر خود که یک رمان است، گفت: کی می تونه به جز تو برمودا باشه؟ نام رمانی است که داستانش در جزیره ای جنوبی می گذرد و با لنج و ماهیگیری و بوی قلیه ماهی جنوب و لهجۀ بوشهری همراه است.

ترانه شهاب مظفری رمان شد

وی با اشاره به داستان این رمان، اضافه نمود: جلیل نوجوانی است که بیشتر کوه های اطراف را فتح نموده و در مسابقه ای تفنگ برنو را صاحب شده، به خیال خودش هرچه را اراده کند، به دست می آورد. او در یک پیک نیک محبت آمیز جوگیر می گردد و شرط می بندد که می تواند با دختری به نام جهان دوست گردد؛ اما جهان، به این راحتی ها دست یافتنی نیست و تجربۀ پسرهای دیگر همین را تأیید می نماید.

آرمین ادامه داد: به هرحال، جلیل تمام کوشش خودش را می نماید تا شرط را نبازد و در این راستا اتفاق هایی برای او می افتد.

نویسنده رمان به نام یونس توضیح داد: این را هم باید بگویم که جهان دختر عجیبی است؛ و واقعا برای خودش جهانیی است و سعی نموده ام از لحاظ شخصیت پردازی خوب پرداخته گردد. مخاطب در این اثر خواهد دید که نبرد جلیل جسور و جهان به کجا ختم می گردد.

آرمین درباره رده سنی این رمان بیان نمود: همۀ افراد بالای پانزده سال می توانند این رمان را بخوانند؛ هرچند برای نوجوانان و جوانان هم می تواند جذابیت بیشتری داشته باشد.

وی با اشاره به عنوان این رمان یادآور شد: نام این رمان، مصرعی از یکی از ترانه های شهاب مظفری است که شخصیت داستان، آن ترانه را زیر لب زمزمه می نماید. این را هم اضافه کنم که طرح جلد کتاب هم تصویری از قایق و نخل و دریاست که به زیبایی به وسیله محمدامیر گروسیان کار شده است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "ترانه شهاب مظفری رمان شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترانه شهاب مظفری رمان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید