با ثبت گشایش اعتبار اسنادی تبادلات با رمزدارایی ایرانی شروع شد

به گزارش وبلاگ تالار پذیرایی، تهران (پانا) - با پذیرش رسمی و ثبت گشایش اعتبار اسنادی، تبادلات بین المللی و واردات خودرو با رمزدارایی بین المللی ایرانی شروع شد.

با ثبت گشایش اعتبار اسنادی تبادلات با رمزدارایی ایرانی شروع شد

عباس جم زر، مدیر فناوری های نوین اقتصادی و فرصتهای سرمایه گذاری کشور از شروع رسمی ثبت گشایش اعتبارات اسنادی، تبادلات بین المللی و واردات خودرو با استفاده از واحد رمزپایه زر هوشمند، نخستین رمزدارایی بین المللی ایرانی اطلاع داد.

عباس جم زر با اعلام این خبر اضافه نمود: سکه زر هوشمند با نام تجاری اسمارت زر، نخستین رمزدارایی بین المللی ایرانی است که از مدتی پیش و با پشتوانه سهام شبکه زر و ارائه گواهی اوراق بیمه ای عرضه شده بود و هم اکنون امکان انجام تبادلات بین المللی در سریعترین زمان ممکن و هزینه ای اندک و گشایش اعتبار و تأمین ارز با منشاء خارجی جهت واردات خودرو در منطقه ها آزاد کشور به وسیله این رمزدارایی بین المللی فراهم شده است و مورد پذیرش و استفاده در سامانه های رسمی مبادلاتی نیز قرار گرفته است.

به گفته وی در شرایطی که به علت تحریم های ظالمانه امکان نقل و انتقال پول بین ایران و بسیاری از کشورهای جهان وجود ندارد و رمزدارایی بین المللی اسمارت زر این فرصت را برای بازرگانان و نیز تجار و حتی مردم عادی فراهم نموده که این جابه جایی پول را به روشی ایمن و بدون چالش و کمترین هزینه انجام دهند.

جم زر یادآور شد: پشتوانه نقدشوندگی این رمزدارایی علاوه بر ارزش پایه مبتنی بر ارز بین المللی ZAR، در شبکه باینانس دکس با جفت واحد های BNB و BUSD و در شبکه ترون با واحد های TRX وUSDT قابل معامله است و کاربران ایرانی نیز می توانند به وسیله سامانه مبادلات https://smartzar.ir به صورت ریالی و ارزی و به وسیله کیف پول های معتبر رمزدارایی از جمله ترون لینک، سیف یال، تراست ولت، اتمیک، باینانس دکس و سایر کیف پول های رایج رمزدارایی توکن SZAR را دریافت و یا به ارزش روز به راحتی و بالاترین سرعت و کارمزد اندک مبادله نمایند.

وی در تشریح مزایای اسمارت زر تاکید نمود: مزایای فراوان فناوری برای بلاک چین و بزرگ ترین محصول آن رمزدارایی ها را می توان آزادی در پرداخت و دسترسی بین المللی، هزینه عملیاتی پایین، سرعت بالا در انتقالات بین المللی و فرامرزی و عدم وابستگی به سیاستهای دولتها دانست. استفاده از رمزدارایی در شرایط تحریمی ایران به علت غیرقابل شناسایی بودن فرستنده و گیرنده در این سیستم، ناتوانی دولت ها در مصادره و بلوکه کردن ارز رمزها، امکان رهگیری و شفافیت و قراردادهای هوشمند نیز از سایر مزایای این فناوری هستند و با همین رویکرد رمزدارایی ایرانی اسمارت زر می تواند دغدغه بسیاری از تجار و بازرگانان ایرانی را رفع نموده و زمینه توسعه تجارت خارجی را نیز فراهم کند.

رییس هیات مدیره موسسه رمزپایه فناوری هوشمند شبکه زر توضیح داد: سکه رمزپایه ایرانی با نماد ZAR که به صورت رسمی با توثیق سهام و دارایی در سطح بین المللی منتشر می گردد علاوه بر امکان عرضه و مبادله در داخل کشور، در صرافی های معتبر جهان نظیر باینانس و کوین بیس بدون اعمال هیچگونه محدودیت و تهدیدی برای ایرانیان قابل تبادل و معامله است.

وی شروع تجارت با بهره گیری از رمزدارایی را تجاری بدون ریسک و پیروز توصیف کرد و اضافه نمود:عرضه رمزدارایی ایرانی برای مبادله با کشورهای اوراسیا می تواند زمینه ارتقا مبادلات ایران و اوراسیا را فراهم نموده و سود هنگفتی را نصیب بازرگانان ایرانی و در نتیجه اقتصاد کشور کند.

جم زر ادامه داد: در حال حاضر بیش از 200 شرکت با این مجموعه همکاری می نمایند و با فراهم شدن فرصت تبادل رمزدارایی با کشورهای اوراسیا بدون تردید مخاطبان بیشتری از این رمزدارایی با پشتوانه بیمه استقبال خواهند کرد.

رئیس هیأت مدیره بنیاد راهبری شبکه زر با ابراز خرسندی از پذیرش رسمی و اعلام ورود رمزدارایی ها به اقتصاد کشور و معرفی شبکه هوشمند زر به عنوان اولین مجموعه رسمی فعال در این اکوسیستم، توضیح داد: به میمنت این اتفاق ارزنده، 20هزار واحد بیت زر، به عنوان اولین واحد منتشرشده، در مرحله نخست رونمایی از این طرح به همه هموطنان عزیز اهدا خواهد شد که با مراجعه به آدرس شبکه زر به نشانی https://smartzar.ir/ و با کد BZar می توانند طی مدت 30 روز ثبت نام و هدیه خود را دریافت نمایند.

منبع: خبرگزاری پانا

به "با ثبت گشایش اعتبار اسنادی تبادلات با رمزدارایی ایرانی شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با ثبت گشایش اعتبار اسنادی تبادلات با رمزدارایی ایرانی شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید