بازی نو پیتر مولینیو یک اثر مبتنی بر NFT است

به گزارش وبلاگ تالار پذیرایی، پیتر مولینیو، خالق معروف بازی های فیبل (Fable) و سیاه و سفید (Black & White)، بازی جدیدی را به نام لگسی (Legacy) معرفی نموده است که بر اساس NFT (رمز غیرقابل معاوضه) ساخته شده و به گفته او مرزهای بازی های بلاک چین را جابه جا می نماید. ادعایی که البته به نظر می رسد بیشتر جنبه تبلیغاتی داشته باشد.

بازی نو پیتر مولینیو یک اثر مبتنی بر NFT است

او در نوشته ای در بلاگ خود اعلام کرد: Legacy رویای یک کارآفرین است که به حقیقت پیوسته است، فرصتی برای بازیکنان تا کسب و کار خودشان را بسازند، محصولات خودشان را از مجموعه وسیعی از امکانات طراحی نمایند و امپراتوری تجاری ایجاد نمایند که جهان هرگز آن را ندیده است!

طبق گفته های مولینیو، Legacy میخواهد به بازیکنان این امکان را بدهد که دارای سرزمین NFT خود باشند که به بازیکنان این امکان را می دهد تا بتوانند انجمن تجاری بلاک چین درون بازی خود را در Legacy راه اندازی نمایند. NFT اساساً یک مجموعه دیجیتالی است که مالکیت آن در بلاک چین ثبت شده است که به عنوان دفتر دیجیتال عمل می نماید. با این حال، این هیچکسی را از کپی کردن کار منع نمی نماید.

به عنوان بخشی از پروژه Legacy، مولینیو و 22cans بعلاوه قرار است ارزی را به نام لگسی کوین (LegacyCoin) عرضه نمایند که این در واقع رمزارزی است که پایه هایی مالی بازی بر اساس آن ساخته شده است. در بلاگ مولینیو شرح داده شده است: لگسی کوین (LEGACY) یک ارز دیجیتال تازه است که بر روی بلاک چین اتریوم قرار گرفته است و با استاندارد توکن آزمایش شده و قابل اعتماد ERC-20 مطابقت دارد. این ارز دیجیتال تازه کاربردهای زیادی دارد، از به دست آوردن کلیدهای لگسی (Legacy Keys) برای قرض دادن تا تجارت در اقتصاد بازی گرفته تا به دست آوردن رمزهای غیرقابل معاوضه انحصاری بازی و بسیاری از ابزارهای هیجان انگیز و خلاقانه دیگر که هنوز معرفی نشده اند.

این بازی به وسیله استودیو 22cans و پیتر مولینیو ساخته شده است. آن ها در گذشته هم بازی Godus را در سال 2014 به صورت دسترسی زود هنگام منتشر کردند که همچنان در حالت دسترسی زودهنگام قرار گرفته است و به نظر می رسد که کاملاً رها شده است. او قبل از این اثر هم بازی Curiosity: Whats Inside the Cube? را منتشر نموده است.

با داغ شدن بحث ها درباره بازی های مبتنی بر NFT، باید کم کم آماده باشیم که افراد و استودیوهای بیشتری وارد این بازار شوند که البته این خود می تواند برای صنعت تا حدی تبعات نگران نماینده ای هم داشته باشد. با این حال درباره پروژه تازه مولینیو و وعده جاه طلبانه او مبنی بر جلو بردن مرزهای بازی های بلاک چین باید منتظر بمانیم. هرچند چنین ادعایی عجیب است چراکه حداقل در ظاهر شرحات این بازی چندان با آثار مبتنی بر NFT دیگر متفاوت نیست و تقریباً روش کسب وکار یکسانی را دارد.

منبع: VGC

منبع: دیجیکالا مگ

به "بازی نو پیتر مولینیو یک اثر مبتنی بر NFT است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی نو پیتر مولینیو یک اثر مبتنی بر NFT است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید