انتصاب سرپرست تازه روابط عمومی شورای ششم شهر تهران

به گزارش وبلاگ تالار پذیرایی، رئیس شورای اسلامی شهر تهران طی حکمی محمودرضا کبیری یگانه را به عنوان سرپرست نو روابط عمومی شورای اسلامی شهر تهران منصوب کرد.

انتصاب سرپرست تازه روابط عمومی شورای ششم شهر تهران

به گزارش وبلاگ تالار پذیرایی مهدی چمران در این حکم خطاب به کبیری یگانه اشاره نموده است: امیدوارم در ظل توجهات حضرت ولیعصر(عج) با درایت، سعه صدر و استفاده از امکانات و ظرفیت های موجود، در ایجاد تغییر و تحول سازنده درفرایند اطلاع رسانی و تعامل با اصحاب رسانه، با رعایت کامل قوانین و مقررات پیروز و موید باشید.

محمودرضا کبیری یگانه دارای مدرک دکترا و دانش آموخته رشته های علوم ارتباطات اجتماعی و مدیریت رسانه است و فعالیت های حرفه ای و تخصصی خود را با عناوینی همانند مدرس دانشگاه، مولف، محقق، کارشناس برنامه های صدا و سیما دنبال نموده است.

وی در سال 1394 به عنوان مدیر برتر ارتباطی استان تهران معرفی شده و دارنده لوح تقدیر از باشگاه رسانه ای دنیا اسلام است.

مدیر روابط عمومی معاونت اقتصادی و اقتصاد شهری شهرداری تهران، مدیر روابط عمومی سازمان پایانه ها و پارک سوارهای شهرداری تهران و عضو اتاق فکر معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران بخشی از فعالیت های حرفه ای وی به شمار می آید.

به گزارش شورای شهر تهران،سرپرست تازه روابط عمومی شورای ششم شهر تهران دارای مقالات متعدد علمی در حوزه رسانه و ارتباطات بعلاوه نویسنده مجموعه تکنیک ها و شگردهای رسانه ای است و کتاب ژئومدیا را نیز در دست انتشار دارد. وی عضویت شورای عالی راهبردی اندیشکده رسانه و فضای مجازی را نیز در کارنامه حرفه ای خود دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "انتصاب سرپرست تازه روابط عمومی شورای ششم شهر تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتصاب سرپرست تازه روابط عمومی شورای ششم شهر تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید