کاهش دمای هوا در بعضی منطقه ها کشور ، آسمان این استان ها بارانی می گردد ، پیش بینی آب وهوای تهران در 2 روز آینده

به گزارش وبلاگ تالار پذیرایی، براساس اعلام سازمان هواشناسی، بارندگی و کاهش محسوس دما در بعضی استان ها و بعلاوه گردوخاک در شرق و غرب ایران پدیده غالب جوی در روزهای آینده خواهد بود.

کاهش دمای هوا در بعضی منطقه ها کشور ، آسمان این استان ها بارانی می گردد ، پیش بینی آب وهوای تهران در 2 روز آینده

به گزارش وبلاگ تالار پذیرایی آنلاین، از بعدازظهر چهارشنبه (23 شهریور) و روز پنج شنبه (24 شهریور) در استان های ساحلی خزر، اردبیل و ارتفاعات البرز مرکزی بارش باران، رعدوبرق و وزش باد شدید موقت و کاهش دما پیش بینی می گردد. روز پنج شنبه این شرایط در خراسان شمالی نیز رخ خواهد داد بعلاوه دریای خزر طی این مدت مواج است.

بیشترین کاهش دما در روز پنج شنبه در استان اردبیل و حدود 10 درجه سانتیگراد پیش بینی می گردد.

روزهای آدینه (25 شهریور) تا یکشنبه (27 شهریور) بارش پراکنده و خفیف در بعضی نقاط استان های ساحلی خزر پیش بینی می گردد.

طی دو روز آینده در بعضی نقاط استان های خوزستان، کرمانشاه و ایلام احتمال پدیده گردوخاک وجود دارد.

پنج شنبه در استان های واقع در دامنه های جنوبی البرز مرکزی و طی روزهای آدینه و شنبه در شرق کشور وزش باد شدید گاهی گردوخاک پیش بینی می گردد.

روزهای آدینه و شنبه خلیج فارس مواج خواهد بود.

بعلاوه براساس اعلام این سازمان، آسمان تهران فردا (24 شهریور) کمی ابری تا نیمه ابری، گاهی وزش باد شدید و گردوخاک با حداقل دمای 24 و حداکثر دمای 33 درجه سانتیگراد و طی آدینه (25 شهریور) صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد با حداقل دمای 22 و حداکثر دمای 31 درجه سانتیگراد پیش بینی می گردد.

طی امروز و فردا (23 و 24 شهریور) اهواز با دمای 44 و 46 درجه سانتیگراد گرم ترین و شهرکرد با دمای 6 و 8 درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان کشور هستند.

منبع: همشهری آنلاین

به "کاهش دمای هوا در بعضی منطقه ها کشور ، آسمان این استان ها بارانی می گردد ، پیش بینی آب وهوای تهران در 2 روز آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش دمای هوا در بعضی منطقه ها کشور ، آسمان این استان ها بارانی می گردد ، پیش بینی آب وهوای تهران در 2 روز آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید