پیش بینی شرایط آب و هوای تهران فردا دوشنبه 22 شهریورماه 1401

به گزارش وبلاگ تالار پذیرایی، امروز آسمان تهران آفتابی است و دما در طول شب از بیست و دو درجه به مرور و در طول روز به سی درجه می رسد.

پیش بینی شرایط آب و هوای تهران فردا دوشنبه 22 شهریورماه 1401

به گزارش وبلاگ تالار پذیرایی؛ بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران و آنالیز داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی طی روز های آینده آسمان تهران آفتابی خواهد بود.

پیش بینی دمای هوای تهران در چند روز آینده؛ فردا حداکثر دما 33 درجه سانتیگراد خواهد بود

آسمان تهران فردا (22 شهریورماه) آفتابی با حداقل دمای 22 و حداکثر دمای 33 درجه سانتیگراد و طی روز چهارشنبه (23 شهریورماه) آفتابی با حداقل دمای 22 و حداکثر دمای 35 درجه سانتیگراد و برای روز پنج شنبه (24 شهریورماه) آفتابی با حداقل دمای 19 درجه و با حداکثر دمای 34 درجه سانتی گراد پیش بینی می گردد.

جدول دمای هوای تهران تا سه روز آینده را ببینید:

شرایط آلودگی هوای تهران؛ کیفیت هوا در شرایط سالم نهاده شد

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، میانگین کیفیت هوای مرکز هم اکنون (21 شهریورماه) در شرایط قابل قبول واقع شده است.

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، آلاینده شاخص هم اکنون ذرات معلق کمتر از 2.5میکرون با میانگین 90 و کیفیت هوا در شرایط قابل قبول است.

آلاینده شاخص هوای مرکز طی 24 ساعت گذشته ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون با میانگین 84 بود و کیفیت هوای مرکز در شرایط قابل قبول قرار داشت.

غلظت آلاینده ها از ساعت 12 تا 3 روز یکشنبه (20 شهریورماه) در شرایط ناسالم برای گروه های حساس نهاده شده بود، اما دوباره از ساعت 4 صبح همان روز با رسیدن به عدد 97 در شرایط قابل قبولی نهاده شد که این شرایط تا به امروز ادامه داشته است.

پیش بینی شرایط آب و هوای کشور برای چند روز آینده

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از وقوع رگبار باران، رعدوبرق و وزش باد شدید در شش استان بعلاوه کاهش دما در شمال کشور از روز چهارشنبه تا آدینه (23 تا 25 شهریور) اطلاع داد.

صادق ضیاییان درباره شرایط جوی کشور اظهار کرد: روز دوشنبه (21 شهریورماه) در ارتفاعات مازندران و گیلان بارش پراکنده و خفیف رخ می دهد و در این روز در بعضی نقاط کرمان، جنوب یزد، شرق فارس، شمال هرمزگان و سه شنبه (22 شهریورماه) در ارتفاعات کرمان و شمال هرمزگان در ساعات بعدازظهر و اوایل شب رشد ابر های همرفتی، رگبار پراکنده، گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می گردد.

وی ادامه داد: طی سه روز آینده در استان های ساحلی دریای خزر و اردبیل دما به طور نسبی افزایش خواهد یافت و از چهارشنبه بعدازظهر (23 شهریورماه) تا روز آدینه (25 شهریورماه) با شمالی شدن جریانات روی سواحل دریای خزر و نفوذ هوای خنک به این نواحی، ابتدا در استان های اردبیل، گیلان و به تدریج مازندران، گلستان و خراسان شمالی بارندگی و کاهش محسوس دما رخ خواهد داد و دریای خزر طی این مدت مواج و متلاطم می گردد.

منبع: فرارو

به "پیش بینی شرایط آب و هوای تهران فردا دوشنبه 22 شهریورماه 1401" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی شرایط آب و هوای تهران فردا دوشنبه 22 شهریورماه 1401"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید