هنرستان های کشاورزی در منطقه اندیکا توسعه کمی و کیفی داشته باشند

به گزارش وبلاگ تالار پذیرایی، تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش گفت ظرفیت های خوب منطقه اندیکا در حوزه کشاورزی فرصت خوبی برای توسعه کمی و کیفی هنرستان های کشاورزی است.

هنرستان های کشاورزی در منطقه اندیکا توسعه کمی و کیفی داشته باشند

یوسف نوری پیش از ظهر امروز پنج شنبه 4 فروردین 1401 در آیین افتتاح و بهره برداری از مدرسه 6 کلاسه برکت در روستای قاسم آباد شهرستان اندیکا بیان نمود: توجه به مشارکت مردم و مردمی بودن، مهم ترین اصل عملکردی دولت سیزدهم است که به کارگیری این اصل، فرصت درک بهتر مسائل مردم را برای متولیان، فراهم می نماید تا بتوانند با درک بهتر، در راستای برطرف این مسائل گام های اساسی بردارند و این امر در نهایت منجر به برقراری عدالت خواهد شد.

وی با بیان اینکه شهرستان اندیکا از ظرفیت های عظیمی در بخش های مختلف برخوردار است؛ اعلام نمود: سخاوتمندی و وفاداری به انقلاب از ویژگی های مهم مردم شهرستان اندیکاست و بر همین اساس دولت تمام توان خود را برای برطرف محرومیت از این منطقه به کار خواهد بست.

وزیر آموزش و پرورش گفت: فرایند پروژه حذف مدارس سنگی در شهرستان اندیکا شروع شده است و به زودی همه مدارس این شهرستان ایمن سازی خواهد شد. بعلاوه مدارس زلزله زده این شهرستان بهسازی و نوسازی شده اند.

شایان ذکر است، با حضور وزیر آموزش و پرورش، مدرسه 6کلاسه برکت با زیربنای 550 مترمربع و با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد تومان در روستای قاسم آباد شهرستان اندیکا افتتاح و به بهره برداری رسید.

منبع: خبرگزاری پانا

به "هنرستان های کشاورزی در منطقه اندیکا توسعه کمی و کیفی داشته باشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هنرستان های کشاورزی در منطقه اندیکا توسعه کمی و کیفی داشته باشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید