نمایش برترین کسب و کارهای هواپیمایی 2018 در نمایشگاه MEBAA

به گزارش وبلاگ تالار پذیرایی، نمایشگاه انجمن تجارت هواپیمایی خاورمیانه و آفریقای شمالی 2018 در دسامبر سال جاری در دبی برگزار خواهد شد.

نمایش برترین کسب و کارهای هواپیمایی 2018 در نمایشگاه MEBAA

خاورمیانه، قطعا بزرگ ترین، درخشان ترین و برترین عنوان بازار تجارت هواپیمایی در نمایشگاه MEBAA سال 2018 را که در تاریخ 10 تا 12 دسامبر (19 تا 21 آذر) در DWC (مرکز دنیای دبی)، بخش نمایش های هوایی، برگزار خواهد شد، به خود اختصاص خواهد داد.

رویداد سال جاری با اضافه کردن امکانات تازه برای اولین بار، بعلاوه بازگشت بعضی از گروه های محبوب، قرار است برترین نمایش این صنعت در کل منطقه باشد.

طبق منظره 2018 بازار امبرائر (Embraers Market)، خاورمیانه و منطقه آسیا-اقیانوسیه تا سال 2037، سریع ترین بازارهای رو به رشد با نرخ رشد آر پی کی (عایدی حاصل از مسافران بر اساس کیلومترهای طی شده) سالانه 5.7 درصدی خواهند بود. بعلاوه این آمار، امارات متحده عربی با پیش بینی های ویژه ای در انتظار افزایش فرود جت های خصوصی به دلیل برگزاری نمایشگاه اکسپو دبی 2020 در این منطقه است.

امبرائر، شرکت هوافضای برزیلی است که در زمینه فراوری هواپیماهای مسافربری، تجاری و نظامی، و ارائه خدمات، سرویس ها و فناوری های هوافضا فعالیت می نماید.

علی النقبی، بنیانگذار و رئیس اجرایی انجمن تجارت هواپیمایی خاورمیانه و آفریقای شمالی (MEBAA) گفت:

این منطقه در انتظار رشد در تجارت هواپیمایی است.

موضوع خارق العاده این است که بازیگران دنیای شناخته شده اصلی، نمایشگاه MEBAA را به عنوان بزرگ ترین پلت فورم منطقه می شناسند و بعضی از برترین پیشنهادها خود را در رویداد 2018 به نمایش خواهند گذاشت.

سورپرایز ویژه سال جاری، امکانات تازهی هستند که به این رویداد اضافه شده اند. در میان آن ها می توان به کلوب اجرایی سالن استراحت اپراتورهای هواپیما، یک محوطه اختصاصی که به دیدار ها و شبکه های این بخش اختصاص دارد، یک نمایش تئاتر محصولات در طبقه نمایش که فضایی برای غرفه داران فراهم می نماید تا بتوانند محصولات و خدمات خود را به بازدیدکنندگان نشان دهند و یک بخش پذیرش خوش آمدگویی جت ستر (Jetsetter)، برنامه ریزی شده برای اواخر عصر روز اول نمایشگاه، اشاره نمود.

نمایشگاه انجمن تجارت هواپیمایی خاورمیانه و آفریقای شمالی 2018 قرار است با حضور 9900 شرکت کننده در سه روز در مرکز دنیای دبی، بخش نمایشگاه های هوایی از 10 تا 12 دسامبر، بزرگ تر و بهتر از گذشته برگزار گردد.

کنفرانس MEBAA دبی، تجارت هواپیمایی را به جلو می برد

کنفرانس MEBAA دبی که در نمایشگاه MEBAA در تاریخ 11 تا 12 دسامبر برگزار می گردد، بر تجارت هواپیمایی در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا و بازاردنیای تمرکز خواهد داشت تا بتواند اطلاعات آخرین فرایند و نوآوری در صنعت هوایی را در اختیار بازدیدکنندگان، قرار دهد.

تجارت هواپیمایی در خاورمیانه با وجود برگزاری نمایشگاه اکسپو 2020 در این منطقه، رشد خواهد نمود. این نمایشگاه به دلیل جذب مسافران بیشتر به امارات متحده عربی، میزبان فرود جت های خصوصی زیادی خواهد بود.

امارات متحده عربی هم اکنون، میزبان 50 هزار ارزش خالص فوق العاده بالای (UHNW) مسافران در سال است که به پرواز 30600 جت خصوصی از خارج از دبی به این شهر در سال 2017 منجر شد.

دستور جلسه کنفرانس MEBAA دبی بر توسعه روبه رویی با نیازهای بازار، بررسی کردن آخرین فرایند و مقررات بازار و پتانسیل جت های تجاری فراصوت در میان دیگر موضوعات تمرکز خواهد داشت.

علاوه بر مسائل ذکر شده، این کنفرانس به تکنولوژی های تازه و اثر آن ها بر صنعت به همراه امنیت سایبری و زنجیره بلوکی (فناوری استفاده شده برای پول های مجازی) با ارزیابی جزئیات خواهد پرداخت.

بخش ویژه شرحات زنجیره بلوکی در ابتدا به نحوه استفاده این فناوری در دیگر صنایع خواهد پرداخت و سپس در خصوص مزایای استفاده از آن در تجارت هواپیمایی و شرح به شرکت کنندگان کنفرانس در خصوص استفاده از آن در کمپانی هایشان بحث خواهد شد.

بازدیدکنندگان بعلاوه مخاطب آخرین نوآوری های صنعت هواپیمایی در این کنفرانس خواهند بود. طرح از اتاقک خلبان تا کابین به فرصت های موجود در نوآوری ها خواهد پرداخت و در بقیه جلسه، خود هواپیما، تجارب مسافران و خدمات مشتری مورد بازبینی قرار خواهند گرفت.

علی النقبی گفت:

کنفرانس های MEBAA در خاور میانه و آفریقای شمالی به عنوان مکانی برای کشف و توسعه دانش در تجارت هواپیمایی در دنیا شناخته شده اند.

وی ادامه داد:

دستور جلسه سال جاری کنفرانس دبی نیز نشان می دهد که این کنفرانس، یک رویداد مهم و قابل توجه برای هر کسی در این صنعت به شمار می آید و نباید رفتن به آن را به هیچ وجه از دست داد.

منبع: کجارو / traveldailynews.com

به "نمایش برترین کسب و کارهای هواپیمایی 2018 در نمایشگاه MEBAA" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایش برترین کسب و کارهای هواپیمایی 2018 در نمایشگاه MEBAA"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید