علی باقری: ایران منتظر گام های عملی غرب است

به گزارش وبلاگ تالار پذیرایی، معاون وزیر امور خارجه کشورمان پس از ملاقات با مقامات روسی در مسکو گفت: ایران با پیشنهاد های مفید و سازنده ای وارد دور تازه تبادل نظر های وین شده است.

علی باقری: ایران منتظر گام های عملی غرب است

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ تالار پذیرایی، علی باقری معاون سیاسی وزیر امور خارجه ایران و رئیس هیات مذاکره کننده کشورمان با 1+4 که در مسکو حضور دارد در تبادل نظر با خبرگزاری صداوسیما گفت: ایران با پیشنهاد های مفید و سازنده ای وارد دور تازه تبادل نظر های وین شده است.

معاون وزیر امور خارجه کشورمان پس از ملاقات با مقامات روسی در مسکو گفت: ایران با پیشنهاد های مفید و سازنده ای وارد دور تازه تبادل نظر های وین شده است.

علی باقری کنی با اشاره به اینکه مناسبات ایران و روسیه ممتاز و در عرصه های مختلفی امتداد دارد، اضافه کرد: ما در موضوعات مختلف با روسیه رایزنی و مشورت داریم و درباره تبادل نظر های وین نیز از قبل با مقامات روسی مشورت هایی داشتیم.

باقری اضافه کرد: در دور تازه تبادل نظر های وین نیز به طرق مختلف با روسیه رایزنی داشتیم و با ابتکارات تازه و موثر وارد عرصه تبادل نظر ها شویم.

معاون وزیر امور خارجه کشورمان گفت: این تعامل با طرف چینی هم وجود داشته و در حاشیه تبادل نظر های وین با دیگر طرف ها نیز مذاکراتی داشتیم.

وی تاکید نمود: در دور تازه تبادل نظر ها، جمهوری اسلامی ایران پیشنهاد های بسیار مفید و سازنده ای در دو موضوع برطرف تحریم ها و اقدامات هسته ای ارائه کرد که می تواند فرایند تبادل نظر ها را بطور جدی به سمت جلو راهنمایی کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "علی باقری: ایران منتظر گام های عملی غرب است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علی باقری: ایران منتظر گام های عملی غرب است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید