رونمایی هدفون اختصاصی اپل، عکس

به گزارش وبلاگ تالار پذیرایی، زومیت نوشت: شرکت بیتس که به اپل تعلق دارد، با همکاری یکی از برندهای لباس هدفون جدیدش را رونمایی کرد.

رونمایی هدفون اختصاصی اپل، عکس

شرکت سازنده انواع هدفون بیتس که به اپل تعلق دارد، ضمن رونمایی مدل محدود هدفون بیتس استودیو پرو با همکاری برند لباس Stüssy، گفت که قیمت هدفون مذکور حدود 350 دلار خواهد بود. این محصول از ساعت 10 صبح روز 15 دسامبر (24 آذر) دردسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

به گزارش Hypebeast، در طراحی این هدفون از وسایل الکترونیکی دهه 1990 الهام گرفته شده است؛ به گونه ای که گوش بندها و هدبند آن به ترتیب رنگ های بژ و مشکی دارند. نام برند Stüssy نیز با رنگ مشکی و حاشیه های بژ روی هدبند حک شده است.

هدفون بیتس استودیو پرو که در 19 جولای (28 تیر) سال جاری با رنگ های متنوعی معرفی شده بود، ویژگی هایی ازجمله حذف نویز فعال، پشتیبانی از صدای سه بعدی شخصی سازی شده، جفت شدن سریع با انواع گوشی اپل و انواع گوشی اندرویدی، درگاه USB-C و باتری با طول عمر 40 ساعت را به کاربران ارائه می داد.

قابلیت صدای سه بعدی شخصی سازی شده قبل از رونمایی این هدفون، تنها در هندزفری اپل کاربردی بود. این هدفون علاوه بر درگاه USB-C، بلوتوث 5.3 و جک 3.5 میلی متری صدا دارد. کاربران می توانند از هر سه راه ارتباطی نام برده برای گوش دادن به فایل های صوتی خود استفاده کنند.

این اولین هدفون بیتس نیست که با همکاری چنین شرکتی ساخته می شود؛ زیرا بیتس معمولاً با هنرمندان موسیقی، ورزش کاران، برندی های لباس و سایر شرکای خود برای تولید انواع هدفون همکاری می کند.

درحال حاضر، آمازون رنگ های معمولی بیتس استودیو پرو را با قیمتی حدود 180 دلار در ایالات متحده می فروشد که به مراتب کمتر از قیمت 350 دلاری هدفون نو کوپرتینویی ها است،.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "رونمایی هدفون اختصاصی اپل، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی هدفون اختصاصی اپل، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید