رونمایی از سامانه اعتراض به یارانه ها، جاماندگان یارانه بخوانند

به گزارش وبلاگ تالار پذیرایی، جاماندگان یارانه نو برای ثبت درخواست و پیگیری اعتراض خود چه کاری باید انجام دهند؟

رونمایی از سامانه اعتراض به یارانه ها، جاماندگان یارانه بخوانند

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مسئول رسیدگی به درخواست کسانی است که به نحوه دهک بندی اعتراض دارند. اگر در روزهای گذشته این پرداختی را گرفته اید اما به مبلغ آن اعتراض دارید باید برای ثبت درخواست خود به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مراجعه کنید.

این مرجع رسیدگی نماینده به وسیله سامانه hemayat.mcls.gov.ir و شماره تلفن 6369 جوابگوی متقاضیان نو است.

نتیجه فعالیت این وزارت خانه در یک هفته گذشته واریز علی الحساب و مشروط یارانه نو به شماری از معترضان بوده است.

راه های ثبت اعتراض

سازمان هدفمندی یارانه ها نیز صبح امروز از جاماندگان یارانه نو خواست تا برای ثبت درخواست خود به وسیله شماره گیری کد دستوری #کد ملی43857*4 و مراجعه به آدرس اینترنتی my.gov.ir اقدام نمایند.

اگر از ابتدای پرداخت یارانه نقدی، در زمره جاماندگان یارانه نو بودید، باید برای ثبت اعتراض و پیگیری آن باید به این سازمان مراجعه کنید.

این سازمان در اطلاعیه امروز صبح خود شرایط پیگیری یارانه نو را اینطور خاطرنشان کرد:

زمان ثبت نام از متقاضیان نو و جامانده بر اساس آخرین رقم سمت راست کدملی در روزهای سه شنبه و چهارشنبه 27 و 28 اردیبهشت ماه 1401 برای اعداد زوج و بعلاوه روز های پنجشنبه و آدینه 29 و 30 اردیبهشت ماه 1401 برای اعداد فرد به وسیله این درگاه می باشد.

درصورتی که این متقاضیان به هر دلیلی پیروز به انجام ثبت نام در روزهای یادشده نشوند، می توانند در روز شنبه 31 اردیبهشت و یکشنبه 1 خرداد ماه 1401 نسبت به ثبت نام خانوار خود اقدام نمایند. ثبت نام پس از این تاریخ متوقف نمی شود و تاریخ نو برای افرادی که در زمان مقرر پیروز به ثبت نام نشوند، متعاقباً اعلام می شود.

برای ثبت نام در اختیار داشتن شماره همراه بنام سرپرست خانوار،کدملی، کدپستی، تاریخ تولد و شماره شبا بانک مربوط به سرپرست خانوار لازم است.

پس از ثبت نام کلیه اطلاعات سرپرستان جهت معین دهک به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارسال می شود که در صورت واجد شرایط بودن متقاضی، یارانه معوقه مطابق با دهک خانوار مربوطه از اردیبهشت ماه 1401 به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.

بنابراین متقاضان و جاماندگان باید متناسب با شرایط خود برای ثبت و پیگیری درخواستشان به یکی از دو مرجع معین شده مراجعه نمایند تا در صورت واجد شرایط شناخته شدن یارانه نو به آنها پرداخت شود.

پیش از این دولت خاطرنشان کرد که برای تمام معترضانی که واجد شرایط شناخته بشوند، یارانه نو را درنظر می گیرد. نهادهای مسئول، این مبلغ، را از اردیبهشت به حساب سرپرستان واریز می نمایند.

منبع: تجارت نیوز

به "رونمایی از سامانه اعتراض به یارانه ها، جاماندگان یارانه بخوانند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از سامانه اعتراض به یارانه ها، جاماندگان یارانه بخوانند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید