داوران بخش رقابتی ششمین جشنواره ملی اسباب بازی کانون معرفی شدند

به گزارش وبلاگ تالار پذیرایی، تهران (پانا) - اسامی داوران بخش رقابتی ششمین جشنواره ملی اسباب بازی کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان اعلام شد.

داوران بخش رقابتی ششمین جشنواره ملی اسباب بازی کانون معرفی شدند

به گزارش روابط عمومی کانون پرورشی، دبیر ششمین جشنواره ملی اسباب بازی، مجید قادری مدرس بسته بندی و طراحی اسباب بازی و رییس دپارتمان اسباب بازی های علمی و خلاق شرکت صنایع آموزشی را به عنوان داور طراحی، نعیم تدین تصویرگر کتاب و بازی های فکری و تصویرساز بردگیم را به عنوان داور تصویرسازی و علی مهری تولیدکننده و مدیر انتشارات آوای باران را به عنوان داور فروش معرفی کرد.

محسن حموله همچنین سعید باباوند مدرس دانشگاه علم و فرهنگ، طراح گرافیک و منتقد هنری را به عنوان داور بسته بندی و گرافیک و غلامرضا دیزجی رییس انجمن تولید کنندگان اسباب بازی، مدیر برند فکرآذین و هیئت مدیره شرکت شکوه فکر فردا را به عنوان داور تولید جشنواره اسباب بازی گفت.

بر اساس این خبر، هیأت انتخاب ششمین دوره این جشنواره را نیز فرزانه بابایی کارشناس و طراح عروسک و اسباب بازی، سیما مهدی زاده تهرانی کارشناس ارشد روان شناسی کودک و نوجوان و امیرحسن سلام زاده کارشناس ارشد طراحی صنعتی در حوزه تولید اسباب بازی تشکیل می دهند و مسئولیت هیات داوری و کمیته رقابتی را آیدین مهدی زاده تهرانی بر عهده دارد.

یادآوری می شود ششمین جشنواره ملی اسباب بازی با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم توجه به شیوه نامه های بهداشتی در جامعه، به صورت مجازی و فرآیندی و در چند مرحله به شکل گام به گام در حال برگزاری است.

منبع: خبرگزاری پانا

به "داوران بخش رقابتی ششمین جشنواره ملی اسباب بازی کانون معرفی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داوران بخش رقابتی ششمین جشنواره ملی اسباب بازی کانون معرفی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید