فراوری قفلی که با آیفون و ساعت اپل باز و بسته می گردد

به گزارش وبلاگ تالار پذیرایی به نقل از سی ان بی سی، قفل یادشده که لول لاک پلاس نام دارد اولین قفل درب منزل است که اپل خود فراوری نموده و در فروشگاه های اپل استور به فروش می رساند.

فراوری قفلی که با آیفون و ساعت اپل باز و بسته می گردد

زمانی که این قفل بر روی درب منزل نصب گردد، افراد می توانند با ضربه زدن بر روی تصویر اپل هوم کی در گوشی یا ساعت اپل درب خانه را باز و بسته نمایند. این ابزار از فناوری بی سیم ان اف سی و نرم افزار ایمن توکن سازی اپل برای رمزگذاری استفاده می نماید.

کاربران می توانند کلیدهای رمزگشایی را برای دوستان خود ارسال نمایند یا این روند را به صورت اتوماتیک برای هر بار بسته شدن درب برنامه ریزی نمایند.

اپل از سال 2021 وعده داده بود چنین خدماتی را به کاربران آیفون یا ساعت اپل ارائه می دهد. این شرکت برنامه های زیادی برای دیجیتال کردن امور شخصی و خانگی افراد دارد.

بسیاری از ویژگی های نرم افزاری تازه تولیدات اپل در سال های اخیر با هدف ارزشمندتر کردن آیفون برای کاربران به منظور جلوگیری از مهاجرت آن ها برای استفاده از سایر برندهای تلفن همراه ابداع شده است. کاربری که باز و بسته کردن درب ورودی منزلش کاملاً با گوشی آیفون وی ادغام شده، بعید است به گوشی اندرویدی مهاجرت کند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "فراوری قفلی که با آیفون و ساعت اپل باز و بسته می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری قفلی که با آیفون و ساعت اپل باز و بسته می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید