بهره برداری از 13 طرح اقتصادی طی دهه فجر در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش وبلاگ تالار پذیرایی، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: دهه فجر امسال 13 طرح اقتصادی با سرمایه گذاری سه میلیارد تومان در این استان افتتاح و به بهره برادری می رسد.

بهره برداری از 13 طرح اقتصادی طی دهه فجر در کهگیلویه و بویراحمد

سالار حسین پور در نشست با وبلاگ تالار پذیرایی اضافه نمود: این تعداد طرح برای 108 نفر اشتغال ایجاد می کنند. کارخانه تولید نبات، شن و ماسه، مصنوعات چوبی و فلزی، سازه های فلزی، عایق رطوبتی از جمله این واحدها هستند.

وی اظهارکرد: 70 درصد از این طرح هایی افتتاحی در روستاهای استان کهگیلویه و بویراحمد هستند که با این فرایند توسعه مطلوبی در روستاها رقم خواهد خورد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: فعال ترین واحد های صنعتی این استان در روستاها فعالیت دارند.

حسین پور شرح داد: در مجموع 497 پروژه و طرح در دست اجرا در استان با حجم سرمایه گذاری (بر اساس جواز تاسیس) 27 هزار میلیارد تومان وجود دارد.

وی ادامه داد: درصورت بهره برداری از این طرح ها و پروژه ها برای 14 هزار نفر شغل ایجاد می شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: 65 درصد از واحدهای صنعتی این استان فعال است که در مجموع 168 واحد غیرفعال و 319 مورد فعال هستند.

حسین پور تاکید کرد: هم اکنون در بخش صنعت استان کهگیلویه و بویراحمد 7780 نفر مشغول و بیمه شده اند.

وی بیان نمود: طی یک سال اخیر 17 واحد صنعتی راکد و غیر فعال در این استان با سرمایه گذاری 222 میلیارد تومان و اشتغال 310 نفر به چرخه تولید برگشته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد بیان نمود: امسال 33 پروانه بهره برداری با حجم سرمایه گذاری 630 میلیارد تومان و اشتغال 212 نفر صادر شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "بهره برداری از 13 طرح اقتصادی طی دهه فجر در کهگیلویه و بویراحمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره برداری از 13 طرح اقتصادی طی دهه فجر در کهگیلویه و بویراحمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید