برترین قیمت بلیط هواپیما خارجی با فلای تودی

به گزارش وبلاگ تالار پذیرایی، اگرچه سفرهای خارجی به نسبت سال های گذشته آسان تر شده است اما هزینه سفر هنوز پرچالش ترین موضوع پیش رو هنگام سفر رفتن است. اینکه بتوانید سفری مالی و مقرون به صرفه به مقصد رویاییتان داشته باشید احتمالا لذت سفر رفتن را برایتان بیشتر خواهد نمود. ما به شما راهکارهایی را ارائه می دهیم که بتوانید برترین قیمت بلیط هواپیما خارجی را بخرید.

برترین قیمت بلیط هواپیما خارجی با فلای تودی

مقصد سفرتان کجاست؟ در سایت فلای تودی مقصد را معین کنید

در پی خرید بلیط هواپیما به کدام مقصد هستید؟ اگر مقصد شما جزو کشورهایی باشد که احتیاج به ویزا ندارند به راحتی می توانید پروازهای متعددی به مقصد مورد نظرتان تهیه کنید. بعنوان مثال احتمال اینکه بتوانید همه روزه بلیط هواپیما به کشور ترکیه را بیابید وجود دارد. به وسیله سایت فلای تودی به راحتی می توانید بلیط هواپیما خریداری کنید. در بخش مربوط به خرید بلیط هواپیما، بلیط هواپیما خارجی را انتخاب کنید.

ضروری است کمی اطلاعات درباره فرودگاه های مقصدتان داشته باشید. بعنوان مثال شهر استانبول دو فرودگاه دارد. فرودگاه استانبول که با نام فرودگاه نو استانبول نیز شناخته شده است و با کد IST معرفی می گردد و فرودگاه صبیحا گوکچن که در بخش آسیایی واقع شده است. مقاصد دیگر نیز همینطور است و گاها چند فرودگاه بین المللی در یک شهر وجود دارد که شما هنگام جستجوی پرواز باید فرودگاه مورد نظرتان را تعیین کنید.

این مساله هنگام خرید بلیط هواپیما لندن نیز به چشم می خورد چرا که لندن چند فرودگاه دارد، هرچند اغلب پروازها به فرودگاه هیترو لندن صورت می گیرد، با اینحال اگر فرودگاه دیگری مد نظرتان باشد می توانید در فهرست فرودگاه ها آن را انتخاب کنید. علاوه بر اینها این امکان وجود دارد که به طور کلی تمامی پروازها به مقصد لندن را فارغ از فرودگاه آن ببینید. این کار به شما شانس پیدا کردن قیمت بهتری از پروازها را می دهد چرا که فهرست وسیع تری از پروازها را به طور یکجا برای مقصدتان خواهید یافت.

تاریخ سفرتان را تعیین کنید

هنگام خرید بلیط هواپیما خارجی از سایت فلای تودی، در صورتیکه بلیط رفت و برگشت خریداری می کنید، تاریخ رفت و برگشتتان را وارد کنید. تاریخ سفر به شما یاری می نماید قیمت های بهتری برای پروازها بیابید بخصوص که برای بسیاری از مسیرها بلیط های چارتری با قیمت مناسب تری موجود است. علاوه بر اینها، برای مواقعی که می خواهید نسبت به اخذ ویزای توریستی اقدام کنید، تعیین بودن مدت زمان سفرتان اهمیت بالایی خواهد داشت بنابراین خرید بلیط رفت و برگشت ضروری است.

ارزانترین قیمت بلیط هواپیما خارجی را بیابید

پیدا کردن برترین قیمت پروازهای خارجی از جمله کارهاییست که آنالیز زیادی لازم دارد. بخصوص اگر بخواهید ایرلاین های مختلف را یک به یک چک کنید تا قیمت پرواز در تاریخ مورد نظرتان را بیابید و با هم مقایسه کنید. اما با یاری سایت فلای تودی همه پروازهای ایرلاین های مختلف به مقصد مورد نظرتان را یکجا خواهید دید که این فهرست به ترتیب ارزانترین قیمت چیده شده است. بنابراین همواره اولین پروازی که به شما نمایش داده می گردد ارزانترین خواهد بود.

اما همه چیز به یک فهرست ساده از پروازها ختم نمی گردد بلکه گزینه های مختلفی وجود دارد که به یاری آن می توانید پرواز مناسب تری بیابید. بعنوان مثال در بسیاری از مواقع هنگام خرید بلیط هواپیما خارجی از آنجایی که پرواز مستقیم از ایران وجود ندارد مجبور خواهید بود پروازهای خارجی را انتخاب کنید که اغلب حداقل با یک توقف صورت می گیرند. در نظر داشته باشید که هرچه تعداد و مدت زمان توقف بیشتر باشد قیمت پرواز پایین تر می آید.

اما اگر مدت زمان توقف و پرواز برایتان اهمیت بیشتری دارد، با تغییر دسته بندی از ارزانترین به سریع ترین پرواز، می توانید فهرست پروازها را بر اساس کمترین مدت زمان سفر ببینید. هرچند در این صورت دیگر باید با ارزانترین پرواز خداحافظی کنید.

تقویم قیمتی را آنالیز کنید

گاهی ممکن است برترین قیمت بلیط هواپیما را یک یا چند روز قبل یا بعد از تاریخی که تعیین نموده اید بیابید. اما چطور چنین چیزی را پیدا کنید؟ سایت فلای تودی چنین امکانی را به راحتی برایتان فراهم می نماید چرا که تقویم قیمتی به همین منظور طراحی شده است. با کلیک به روی تقویم قیمتی می توانید قیمت بلیط هواپیما خارجی را در تاریخ های مختلف که نزدیک به تاریخی است که شما تعیین نموده اید، ببینید. با این آنالیز که به شکل یک جدول نمایش داده می گردد احتمال اینکه بتوانید پرواز با هزینه بهتر و قیمت مناسبتر را در محدوده سفرتان بیابید وجود دارد. بنابراین این گزینه را نادیده نگیرید.

ایرلاین مورد نظرتان را انتخاب کنید

از گزینه هایی که هنگام خرید بلیط هواپیما خارجی از سایت فلای تودی در اختیار خواهید داشت انتخاب ایرلاین است. اگر ترجیح می دهید با ایرلاین خاصی به سفر بروید با انتخاب نام ایرلاین، فقط پروازهایی که در تاریخ مورد نظرتان با ایرلاین انتخاب شده انجام می گیرد را خواهید دید.

هنگام خرید بلیط هواپیما خارجی نباید فراموش کنید قوانین پرواز، مقدار بار مجاز و اطلاعات کامل سفر را آنالیز کنید تا در فرودگاه با مشکل برخورد نکنید و احتیاج نباشد هزینه اضافه پرداخت کنید.

خرید بلیط هواپیما خارجی با فلای تودی بسیار آسان است

امکان مقایسه قیمت پروازها با ایرلاین های مختلف در تاریخ های مختلف، مشاهده فهرست پرواز بر اساس ارزانترین نرخ، انتخاب ایرلاین برای سفر و گزینه های متعدد دیگر از جمله مواردی هستند که به یاری سایت فلای تودی خرید بلیط هواپیما خارجی را برایتان آسانتر می سازد. خرید بلیط به مقصد مورد نظرتان زمان زیادی نمیبرد چرا که از مقایسه تا انتخاب و خرید همه در یک صفحه قابل انجام است. اما بهتر است عجله نکنید و زمان کافی برای آنالیز دقیق زمان سفر و پرواز انتخاب شده بگذارید تا سفر راحت تر و بهینه تری داشته باشید.

منبع: همگردی

به "برترین قیمت بلیط هواپیما خارجی با فلای تودی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین قیمت بلیط هواپیما خارجی با فلای تودی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید