ادای دین به مردم کرمانشاه در دوران دفاع مقدس بر صحنه تئاتر

به گزارش وبلاگ تالار پذیرایی، آئین افتتاحیه نمایش خاطرات خانه ای که... در محل تماشاخانه سرو و با حضور پیشکسوتان تئاتر و دفاع مقدس برگزار گردید.

ادای دین به مردم کرمانشاه در دوران دفاع مقدس بر صحنه تئاتر

به گزارش گروه فرهنگی وبلاگ تالار پذیرایی، گروه نمایش خاطرات خانه ای که.... در مراسم شروع اجرای خودشان از امیر ارتش فرج الله براتپور و عباس رمضانی دو تن از فرماندهان و خلبانان نیروی هوایی ارتش به پاس زحمات و فداکاری های دوران دفاع مقدس، تقدیر کردند.

در این مراسم که ششم تیر برگزار گردید، غلامعلی کویتی پور (از نغمه خوانان دفاع مقدس)، ابوالفضل همراه (بازیگر)، حمید نیلی (مدیرعامل انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس)، ابراهیم عزیزی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، حسین مسافر آستانه دبیر جشنواره تئاتر فجر و... حضور داشتند.

غلامعلی کویتی پور بعد از تماشای نمایش خاطرات خانه ای که... ضمن تقدیر از عوامل نمایش رسالت هنر را بیان حقایق و ترسیم مقاومت های مردم ایران در زمان جنگ دانست.

وی در ادامه اعلام کرد: هنرمندانی که در حوزه انقلاب و دفاع مقدس فعالیت می نمایند رسالت و زیبایی هنر را در جهت بیان حقایق استفاده می نمایند، ولی در حقشان اجحاف شده و امکانات خوبی در اختیار آن ها قرار نمی دهند.

بعلاوه دکتر عزیزی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی بر مقاومت همیشگی مردم شریف کرمانشاه از زمان جنگ تا به امروز تأکید کرد.

سپس امیر فرج الله براتپور ضمن بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس بر مقاومت مردم ایران در دوران دفاع مقدس و با دست خالی اشاره نمود.

وی نمایش خاطرات خانه ای که... را ترسیم درستی از شرایط آن روز های دفاع مقدس دانست.

در سرانجام امین اشرفی کارگردان نمایش خاطرات خانه ای که... این نمایش را ادای دینی به مقاومت های مردم شریف کرمانشاه دانست و اعلام کرد: نمایش خاطرات خانه ای که... نگاهی است به مقاومت مردمی که در زمان جنگ با عدم ترک محل زندگی شان مقاومت کردند، مردمی معمولی که شاید در حافظه تاریخی دفاع مقدس باقی نمانده باشند.

لازم به ذکر است، نمایش خاطرات خانه ای که... تا سرانجام تیرماه 1400 هر شب ساعت 19:30 در محل تماشاخانه سرو به روی صحنه می رود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "ادای دین به مردم کرمانشاه در دوران دفاع مقدس بر صحنه تئاتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادای دین به مردم کرمانشاه در دوران دفاع مقدس بر صحنه تئاتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید