آخرین خبر از جراحی بازیگر مطرح در بیمارستان ، برایم دعا کنید

به گزارش وبلاگ تالار پذیرایی، محمد فیلی ـ هنرمند پیشکسوت کشورمان ـ که مدتی است در بیمارستان بستری است، گفت: امروز به امید خدا جراحی می شوم. از مردمی که عاشقانه دوستشان دارم می خواهم برایم دعا نمایند.

آخرین خبر از جراحی بازیگر مطرح در بیمارستان ، برایم دعا کنید

به گزارش وبلاگ تالار پذیرایی، محمد فیلی، بازیگر باسابقه سینما، تئاتر و تلویزیون حال عمومی اش را خوب توصیف کرد و گفت: خدا را شکر حالم خوب است اما امروز قرار است تا چند ساعت دیگر از ناحیه سر جراحی شوم. تشخیص پزشکان عارضه مغزی بوده که امیدوارم با عمل جراحی حالم کامل خوب گردد و دوباره در کنار مردم باشم. ما سالم نیستیم، آنقدر در کارها به سرمان ضربه خورده است که حد و حساب ندارد.

او در پاسخ به اینکه مشغول کار بودید که این مشکل برایتان پیش آمد؟ اعلام کرد: من در مرکز شیراز مشغول کار بودم که این مشکل برایم پیش آمد. ان شاءالله و به یاری خداوند مساله حل گردد. اما چیزی که باعث تاسفم است، این است که علیرغم اینکه ما تهیه نمایندگان بزرگ و صاحب نامی داریم، اما این افراد مدت هاست کار نمی نمایند و متاسفانه افرادی را وارد نموده اند که چندان وارد نیستند و اصلاً تهیه نماینده نیستند.

وقتی هم ما برایشان کار می کنیم مدت ها طول می کشد تا پولمان را بگیریم. چک می دهند اما پرداخت نمی نمایند! ما که کاسب نیستیم پولمان نقد دستمان باشد اما اینطور هم که نمی گردد کار کنیم و بعد از چند ماه پولمان را بگیریم. واقعاً انصاف نیست.

وی با گله مندی ادامه داد: خیلی از هنرمندان گرفتار این معضل هستند. به هر حال ما هم باید زندگی مان را اداره کنیم این طور نمی گردد. امیدوارم مسوولان کمی فکر نمایند. ما سریالی داشتیم که برای شب عید بود اما به یکسری ماجراهایی برخورد مثل نداشتن اسپانسر و مسائل مالی دیگر که همه چیز برهم ریخت.

بازیگر سریال های مختارنامه، روزی روزگاری، بانوی عمارت و گیلدخت در ادامه صحبت هایش تاکید نمود: من عاشق مردم و کارم هستم ولی امیدوارم به زودی نسبت به حضور افراد ناوارد و نالایق که ارزش نام تهیه نمایندگی را نمی دانند رسیدگی گردد و ما بتوانیم کارهای خوبی ارائه بدهیم. امیدوارم واقعا به این امر رسیدگی و نظارت گردد. من مطمئنم شخص آقای جبلی هم دغدغه این ماجرا را دارد و کوشش می نماید که این معضل را حل نمایند. امیدوارم همه یاری نمایند چراکه با حل این مشکل همه چیز درست می گردد.

فیلی تاکید نمود: من به عشق مردم و حمایت های آنها زنده ام و تا وقتی زنده ام برایشان کار می کنم. امیدوارم همه سالم باشند و هیچ وقت بیمار نشوند. برای همه مردم خیر و سلامتی می خواهم. خواهش می کنم برای من هم دعا کنید.

این هنرمند در انتها گفت: تشکر ویژه ای از دکتر حسینی، وزیر بهداشت دارم که واقعاً مصرانه این مدت پیگیر مسائل من در بیمارستان بودند تا بتوانم حداقل از پس این مخارج سنگین بیمارستان بربیایم. بعلاوه از همه آنهایی که تا امروز در کنارم بودند تشکر و قدردانی می کنم. یاعلی.

محمد فیلی، بازیگر پیشکسوت کشور با بروز نشانه های بیماری و درد در ناحیه قفسه سینه در بیمارستان لاله تهران بستری شد و با تشخیص مشکل انسداد در شریان ها به وسیله پزشکان، این هنرمند تحت عمل جراحی آنژیو قلب نهاده شد که خوشبختانه موفقیت آمیز بود و طبق تشخیص پزشکان با وجود عارضه مغزی این هنرمند امروز شنبه، نهم اردیبهشت ماه جراحی می گردد.

محمد فیلی این روزها سریال گیلدخت را روی آنتن شبکه یک سیما دارد و مجموعه رعد و برق به کارگردانی بهروز افخمی و سریال در دست ساخت سلمان فارسی ساخته داود میرباقری از او در نوبت پخش است.

روزی روزگاری، تفنگ سرپُر، مختارنامه، پرستاران، هشت و نیم دقیقه، دنگ و فنگ روزگار و... و. از دیگر سریال های این هنرمند هستند.

واکنش نو جبلی به توقف فراوری سریال مرکز | ما حرفی نداریم؛ خودشان مشکل دارند ...

منبع: همشهری آنلاین

به "آخرین خبر از جراحی بازیگر مطرح در بیمارستان ، برایم دعا کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین خبر از جراحی بازیگر مطرح در بیمارستان ، برایم دعا کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید