آنچه از فصل دوم سریال La Brea باید بدانید

به گزارش وبلاگ تالار پذیرایی، ژانر علمی تخیلی یکی از پیروز ترین ژانرهای تاریخ به شمار می رود که می تواند فرصت ها و احتمالات بسیار متعددی را برای خط داستانی آثار فراهم کند. در سال های اخیر نیز آثار زیادی در این ژانر ساخته شده اند که هواداران این ژانر را سرگرم نموده اند. یکی از این آثار نیز سریال (La Brea) نام دارد. با اینکه این سریال با نقدهای متوسطی از سوی منتقدان روبه رو شد اما واکنش هواداران نسبت به این سریال بسیار مثبت تر و بهتر بوده و همین نیز سبب شده تا شبکه ان بی سی این سریال را برای فصل دوم تمدید کند. زمان زیادی تا آغاز پخش فصل دوم سریال لا بریا باقی نمانده که در ادامه به معرفی آن می پردازیم. همراه با ما باشید.

آنچه از فصل دوم سریال La Brea باید بدانید

داستان فصل دوم سریال La Brea

هواداران سریال لا بریا در سرانجام فصل اول با سوالات بی پاسخ بسیار زیادی روبرو شدند که امیدوارند در فصل دوم به آن ها پاسخ داده گردد. در حال حاضر اطلاعات بسیار زیادی در خصوص جزییات داستانی فصل دوم سریال در دست نیست اما بعضی از موارد در خصوص فصل دوم و شرایط اعضای خانواده هریس معین هستند.

جاش با بازی جک مارتین (Jack Martin) به اشتباه به درونی پورتالی رفت و سر از سال 1988 میلادی در آورد. گوین با بازی ایئوین مک کین (Eoin Macken) و ایزی با بازی زیرا گورکی (Zyra Gorecki) نیز در سیاتل ماقبل تاریخ حضور دارند. این شرایط نیز داستان کافی و مهیج برای ادامه فصل دوم سریال لا بریا ایجاد می نماید که امید می رود همچون فصل اول همراه با فیلمبرداری بسیار زیبا و جلوه های ویژه خوب باشد.

بازیگران فصل دوم سریال La Brea

بازیگران فصل اول سریال لا بریا تقریبا ناشناخته بودند اما در طی قسمت های مختلف، بیننده ها به شناخت بیشتری از آن ها دست پیدا کردند و حتی عاشق آن ها شدند. جک مارتین، ایئوین مک کین و زیرا گورکی، همانطور که در بالا اشاره شده بود، در فصل دوم سریال لا بریا حضور دارند. در کنار آن ها نیز ناتالی ایو (Natalie Zea) در نقش ایو هریس نقش آفرینی می نماید.

چایک اوکونکو (Chiké Okonkwo) در نقش تای کولمن، ورونیکا سنت کلیر (Veronica St. Clair) در نقش رایلی ولز، روهان میرشندنی (Rohan Mirchandaney) در نقش اسکات ایسرانی و لیلی سانتیاگو (Lily Santiago) در نقش ورونیکا کاستیو از جمله دیگر بازیگران فصل اول هستند که حضورشان در فصل دوم سریال لا بریا تایید شده است.

جانو رابرتز (Jonno Roberts) یکی از بازیگران برجسته ای به شمار می رود که در فصل دوم به جمع بازیگران سریال لا بریا اضافه شده و قرار است نقش دانشمند و تاجری به نام جیمز را بازی کند. گفتنی است که مدیریت اجرایی سریال را دیوید اپلبائوم (David Applebaum) در دست دارد.

تاریخ پخش فصل دوم سریال La Brea

فصل اول سریال لا بریا نیز در اواخر ماه سپتامبر سال 2021 پخش شده بود و حالا قرار است پخش فصل دوم آن حدود یک سال پس از فصل اول یعنی در تاریخ 27 سپتامبر سال 2022 میلادی (سه شنبه 5 مهر 1401) از شبکه ان بی سی آغاز گردد. قسمت های این سریال به صورت هفتگی پخش خواهند شد.

سریال های مشابه سریال La Brea

هواداران تا زمان آغاز پخش فصل دوم سریال لا بریا می توانند برای سرگرم نگه داشتن خود به سراغ تماشای سریال های رازآلود و علمی-تخیلی دیگری بروند که از جمله آن ها می توان به سریال مانیفست (Manifest) اشاره نمود. این سریال نیز محصولی از شبکه ان بی سی است و داستان مسافران هواپیمایی را بازگو می نماید که سال ها پس از آغاز پرواز خود به زمین می نشیند و حالا باید خودشان را با این شرایط عجیب و غریب وفق بدهند. این سریال برای فصل چهارم و سرانجامی تمدید شده و پخش آن در ماه نوامبر سال 2022 میلادی آغاز می گردد.

سریال زیر گنبد (Under the Dome) سریال علمی تخیلی دیگری به شمار می رود که همچون سریال لا بریا توانست توجه مخاطبان را به خود جلب کند. اولین فصل از این سریال در سال 2013 میلادی پخش شده بود. فصل دوم و سوم سریال نیز در سال های بعدی پخش شدند و فصل سوم به داستان سرانجام داد.

منبع: فوت و فن / collider.com

به "آنچه از فصل دوم سریال La Brea باید بدانید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنچه از فصل دوم سریال La Brea باید بدانید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید