چهره متفاوت عیسی آل کثیر در آزادی

به گزارش وبلاگ تالار پذیرایی، برد پرسپولیس مقابل ویستا توربین، اتفاقی قابل پیش بینی بود. حریف پرسپولیس، در نیمه پایین جدول لیگ یک قرار گرفته است و با وجود مقاومت یک نیمه ای مقابل قهرمان سال های اخیر لیگ برتر، نتوانست مانع شکستی سنگین در استادیوم آزادی گردد. نکته مهمتر از نتیجه مسابقه برای یحیی گل محمدی اما، فرم عالی عیسی آل کثیر بود. مهاجمی که در آخرین بازی لیگ برتر، توانست پس از انتظار طولانی برای گلزنی دروازه پیکان را باز کند و مقابل ویستا توربین، توانایی های متفاوتی از خودش نشان داد.

چهره متفاوت عیسی آل کثیر در آزادی

آل کثیر در بازی با ویستا توربین، مثل همواره هدف اصلی حملات پرسپولیس بود. او چند موقعیت خوب هم به دست آورد، اما برترین موقعیت هایی پرسپولیس را، خودش با پاس های طلایی ساخت. آل کثیر پس از گل اول پرسپولیس، فراری سریع پشت مدافعان حریف داشت و با یک پاس بی نقص به سیامک نعمتی، گل دوم را پایه گذاری کرد. گل سوم، به نام آل کثیر ثبت شد. او ضربه میلاد سرلک را قبل از ورود به دروازه، با شوتی محکم تبدیل به گل کرد. موضوع مهم روی این گل، پاس آل کثیر به سرلک بود. آل کثیر با یک پاس تک ضرب، موقعیت خوبی برای سرلک ساخت و در نهایت، خودش توپ را به تور دروازه حریف چسباند. در ثانیه های پایانی مسابقه هم او با یک پاس رو به عقب، توپ را در موقعیتی مناسب در اختیار علی شجاعی گذاشت و هافبک چپ پای پرسپولیس هم، قدر این فرصت را دانست و به زیبایی گل چهارم تیمش را زد.

پرسپولیس در حال حاضر، برترین خط حمله لیگ برتر را در اختیار دارد و حتی 3-0 شدن مسابقات گل گهر با استقلال و سپاهان، نتوانست این عنوان را از سرخپوشان بگیرد. با فرم فعلی آل کثیر، گل محمدی می تواند به ادامه فرایند خوب تیمش در خط حمله امیدوار باشد. مهدی عبدی، این فصل خوب گل می زند و آل کثیر هم حالا، به اوج برگشته است. همکاری او در خط حمله با سایر بازیکنان، می تواند موقعیت های پرسپولیس را بیشتر و گل های شان را هم، پرتعدادتر کند.

فوتبال 360

منبع: فرارو

به "چهره متفاوت عیسی آل کثیر در آزادی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چهره متفاوت عیسی آل کثیر در آزادی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید