تکذیب یک ادعا در خصوص تارتار؛ حریف محبوب استقلال!

به گزارش وبلاگ تالار پذیرایی، یحیی گل محمدی این روز ها در لیگ برتر مشغول صله رحم است و با دوستان قدیمی اش ملاقات می نماید! او که هفته پیش به مصاف مجتبی حسینی دستیار سابقش رفت این هفته باید ملاقاتی با مهدی تارتار تازه کند. باز هم پرسپولیس و روز های سخت رسیدن به جام و یک نام آشنا. مهدی تارتار در این سال ها حریف خوبی برای تیم سابقش بوده و با امتیازاتی که از دست داده راه قرمز ها را هموارتر نموده است. به ویژه اینکه قهرمانی پرسپولیس در سه فصل اخیر با برد مقابل مهدی تارتار به دست آمده است. همین مساله باعث شده تا گروهی از طرفداران استقلال این نتایج را عمدی دانسته و اعتقاد داشته باشند که تارتار مقابل تیم محبوبش با تمام توان بازی نمی کند. حاشیه ای که این فصل و با داغ بودن کری و رقابت میان سرخابی های مرکز جدی تر از همواره مطرح شده است. نگاهی به آمار مربی گری این مربی می گوید که این تصور به وجود آمده چندان هم واقعیت ندارد. اگر قرار باشد تیمی، مهدی تارتار را به عنوان حریف مورد علاقه اش انتخاب کند آن تیم استقلال خواهد بود.

تکذیب یک ادعا در خصوص تارتار؛ حریف محبوب استقلال!

تارتار محبوب استقلال

نگاهی به عملکرد این مربی در لیگ برتر می گوید که او 11 باخت مقابل استقلال و 9 باخت مقابل پرسپولیس به دست آورده است. البته او 2 بازی بیشتر مقابل استقلال انجام داده با این حال حتی در صورت محاسبه آن 2 بازی بیشتر و به فرض اینکه تارتار در هر 2 بازی مقابل پرسپولیس بازنده گردد باز هم تعداد باخت هایش مقابل سرخابی ها به عدد برابری خواهد رسید. بعلاوه 3 برد مقابل پرسپولیس و 2 برد مقابل استقلال هم تاکید می نماید که او برای استقلال حریف بهتری است. دروازه تیم های تارتار 26 بار به وسیله بازیکنان استقلال و 19 بار به وسیله بازیکنان پرسپولیس باز شده و در این زمینه هم با تیم رقیب مهربان تر بوده است. تیم های تارتار از هیچ تیمی به مقدار استقلال گل نخورده اند. در رده های بعدی هم تراکتور و پیکان قرار دارند.

تارتار محبوب یحیی

در این جدول هم او بیشترین برد را مقابل پرسپولیس و بیشترین باخت را مقابل استقلال داشته است. در این میان باید به این نکته اشاره نمود که یحیی گل محمدی مربی ای است که تارتار بیشترین باخت را مقابل او ثبت نموده است. پدیده، ذوب آهن نفت تهران و صباباتری دیگر تیم هایی بودند که تارتار مقابل آن ها با راهنمایی تارتار شکست را تجربه نموده است.

سرمربی ذوب آهن بعد از آخرین باختش به پرسپولیس در نیم فصل اول در واکنش به شایعات کم کاری اش در صفحه مجازی اش نوشت: خداوندا بارال ها خودت ناظر بر اعمال انسان ها هستی. افرادی که تهمت زده و ناسزا می گویند را به تو واگذار می کنم. در شان من نیست پاسخ آن ها را بدهم. اطمینان دارم به عدالت تو. ای کاش می دانستند این جهان خیلی بی ارزش و فانیست. او حالا یک بار دیگر در آستانه بازی با پرسپولیس مورد هجمه قرار گرفته و احتمالا باخت مقابل این تیم این هجمه ها را بیشتر خواهد نمود.

فوتبال 360

منبع: فرارو

به "تکذیب یک ادعا در خصوص تارتار؛ حریف محبوب استقلال!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکذیب یک ادعا در خصوص تارتار؛ حریف محبوب استقلال!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید