جنجال بر سر مدرک 2 بازیکن استقلال؛ فولاد سند رو می کند؟

به گزارش وبلاگ تالار پذیرایی، خبرنگاران: فوتبال ایران روز های عجیبی را سپری می کند. مهمترین اتفاق رخ داده مربوط به کنار گذاشن دو تیم استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا است، ولی این به آن معنی نیست که در لیگ داخلی همه چیز گل و بلبل است.

جنجال بر سر مدرک 2 بازیکن استقلال؛ فولاد سند رو می کند؟

به گزارش وبلاگ تالار پذیرایی، زمان زیادی از شکایت باشگاه استقلال از گل گهر مبنی بر استفاده از بازیکنی که مدارکش ناقص است نمی گذرد؛ در آن برهه کمیته انضباطی خیلی سریع وارد میدان شد و با کسر امتیاز از گل گهر، نتایج بازی این تیم برابر سه تیم استقلال، پیکان و سپاهان را سه بر صفر کرد. اندکی بعد، اما ماجرای نو رخ داد و این بار باشگاه فولاد از استقلال شکایت کرد که این باشگاه 2 بازیکن سرباز دارد و در بازی دادن به آن ها تخلف کرده است.

این شکایت با واکنش مسئولان سازمان لیگ روبرو شد و آن ها گفتند که نمی توانند به درخواست فولادی ها نسبت به مشخص شرایط سربازی 2 بازیکن استقلال رسیدگی کنند! این موضوع هم وارد چالش های متفاوتی شد و حتی فرهاد مجیدی، سرمربی استقلال به دلیل آنکه عواقبی در این پرونده گریبان تیمش را نگیرد، محمدحسین مرادمند، یکی از دو بازیکنی که فولادی ها نسبت به شرایط سربازی او ابهام دارند را در ترکیب تیمش قرار نداد.

البته موضوع دیگری هم مطرح و عنوان شد فولاد از استقلال شکایت نکرده و فقط در نامه از سازمان لیگ خواسته به این پرونده رسیدگی کند. حالا، اما در صحبت های نوی که مدیرعامل باشگاه فولاد در مصاحبه با فرهیختگان داشته، مشخصا از واژه شکایت نام برده و می گوید نمی داند چرا سازمان لیگ به شکایت این باشگاه از استقلال رسیدگی نمی کند. او به یقین می گوید مستنداتی دارند که نشان می دهد مدرک معافیت از سربازی 2 بازیکن استقلال (سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند) ایراد دارد و توقع شان این است که کمیته انضباطی به این پرونده رسیدگی کند. ما با توجه به اطلاعاتی که به دست آوردیم مستنداتی را به سازمان لیگ ارائه کردیم که نشان می داد مدارک 2 بازیکن استقلال از نظر نظام وظیفه درست نیست. توقع داریم وقتی می خواهند جواب اعتراض ما را بدهند با سند این کار را انجام دهند. آیا کاری دارد که از حوزه نظام وظیفه برای این دو بازیکن استعلام بگیرند و نتیجه استعلام را به ما هم اعلام کنند. ما طبق قانون که گفته باید باشگاه ها از سازمان لیگ برای حل چنین مشکلاتی اقدام کنند به این سازمان نامه رسمی زدیم و خواستیم که به این موضوع رسیدگی کند. آن ها چرا سند استعلام از نظام وظیفه را به ما نشان نداده اند؟

حمید گرشاسبی، مدیرعامل فولاد در پاسه به این سوال که فکر می کنید دلیل خاصی وجود دارد که به این اعتراض، رسیدگی موردنظرتان را انجام نداده اند؟ می گوید: واقع نمی دانم چه دلیلی داشته که به این شکل جواب اعتراض ما را داده اند و به موضوع به شکل قانونی رسیدگی نکرده اند. می گویند نامه های ما محکم نیست، در حالی که باید همه اسناد را مورد بررسی قرار دهند. در این مورد فقط ما معترض نشده ایم. موضوع رسانه ای شده و مردم هم می خواهند بدانند دقیقا چه اتفاقی افتاده است. چه اشکالی دارد براساس مستندات پاسخی درست به اذهان عمومی بدهند؟

منبع: فرارو

به "جنجال بر سر مدرک 2 بازیکن استقلال؛ فولاد سند رو می کند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جنجال بر سر مدرک 2 بازیکن استقلال؛ فولاد سند رو می کند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید