هرآنچه باید در خصوص جاذبه های کیش بدانید

به گزارش وبلاگ تالار پذیرایی، جزیره کیش که همانند نگینی در دل خلیج فارس می درخشد، با جاذبه های دیدنی و تفریحی زیادی که دارد، مورد استقبال گردشگران زیادی قرار می گیرد. بسیاری از افراد با برنامه ریزی سفر، خرید بلیط هواپیما کیش و رزرو هتل کیش، خود را به این جزیره دوست داشتنی می رسانند تا از جاذبه ها و تفریحات آن نهایت لذت را ببرند. در این مطلب با ما همراه باشید تا شما را با مهم ترین جاذبه های دیدنی کیش آشنا نموده و در سرانجام نکاتی را راجع به رزرو هتل و پرواز کیش با قیمت مناسب خدمتتان ارائه دهیم.

هرآنچه باید در خصوص جاذبه های کیش بدانید

کشتی یونانی کیش

کشتی یونانی، کشتی به گل نشسته ای است که در سال 1345 و زمانی که در حال گذر از خلیج فارس بود؛ برای همواره در نزدیکی ساحل و روستای باغو (روستایی در جنوب غربی جزیره کیش) از جهت منحرف و در گل و لای گرفتار شد. متاسفانه امکان بازدید از فضای داخلی کشتی وجود ندارد اما جاذبه های اطراف این کشتی، سرگرم کننده و تماشای هستند. علاوه بر تماشای یک صحنه بی نظیر از غروب آفتاب در کنار کشتی یونانی، فرصت گشت و گذار در پارک ساحلی کنار این جاذبه را هم خواهید داشت. در این پارک ساحلی تفریحات و امکانات متنوعی مانند کرایه دوچرخه، اسکیت و موتور برقی، شتر سواری و اسب سواری ارائه می شود.

شهر زیرزمینی کاریز

این جزیره به قدری جاذبه های دوست داشتنی دارد که بسیاری از افراد با خرید بلیط هواپیما کیش، خود را برای بازدید از آن ها می رسانند. یکی دیگر از جاذبه های تماشای جزیره شهر زیرزمینی کاریز است که بیش از 2500 سال قدمت دارد. این قنات قدیمی که آب شرب مردم بومی را تامین می نموده است، امروزه با تغییر کاربری به یک شهر زیر زمینی فوق العاده زیبا تبدیل شده است. این شهر زیر زمینی قسمت های مختلفی از جمله رستوران سنتی، غرفه صنایع دستی و غیر… دارد که میزبان گردشگران است.

بوستان آهوان کیش

بازدید از بوستان آهوان کیش فرصتی ایده ال برای بازدید از آهوان دوست داشتنی در محیطی آزادانه و خارج از قفس است. در این بوستان چندین گونه حیوانات دیگر مانند روباه، شغال، شیر، گوزن و انواع پرندگان نیز نگهداری می شود که در قفس نگه داری می شود.

اسکله بزرگ تفریحی کیش

از دیگر جاذبه های محبوب جزیره که با خرید بلیط هواپیما کیش می توانید از آن تماشا کنید، اسکله بزرگ تفریحی کیش است. همان گونه که از نام آن تعیین است، این اسکله مکانی ایده آل برای تجربه انواع تفریحات دریایی مهیج و به یاد ماندندی است. در این اسکله می توانید تفریحاتی مانند قایقی سواری، جت اسکی، غواصی، پاراسل و فلای برد را تجربه کنید.

پارک دلفین کیش

یکی از محبوب ترین جاذبه های تماشای کیش پارک دلفین ها محسوب می شود که شامل بخش های مختلفی از جمله پارک دلفین، باغ پرندگان، آمفی تئاتر و فضای سبز است. گونه های مختلف پستانداران دریایی از جمله دلفین، پنگوئن، شیر دریایی، گربه دریایی و گراز دریایی را می توانید در این محیط ببینید و از هنرنمایی آن ها نهایت لذت ببرید.

شهر باستانی حریره

شهر باستانی حریره که در ساحل شمال جزیره واقع شده است، به اوایل دوره اسلامی و دوران ساسانیان برمی شود. در جستجوهای باستان شناسی این مجموعه قنات ها، مسجد، جمام و خانه های بزرگ و اعیانی کشف شده اند.

ک

پارک ساحلی سیمرغ

یکی دیگر از پارک های پرطرفدار جزیره، پارک ساحلی سیمرغ است که با داشتن جهتهای مخصوص دوچرخه سواری و پیاده روی، پیست اسکی، زمین پینگ پنگ و بدمینتون و… به گردشگران و کیشوندان خدمات ارائه می دهد. این پارک در نزدیکی دلفیناریوم کیش در جنوب شرقی جزیره واقع شده است.

درخت انجیر معابد

قدیمی ترین و مهم ترین درخت جزیره درخت سبز یا درخت انجیر معابد است که در قسمت شمالی جزیره واقع شده است. درختی تنومند و سرسبزی که قدمتی 500 ساله دارد، از آسیای شرقی (چین و هند) وارد کشور شده است. نمونه این درخت را در منطقه ها گرجهتیر مانند قشم، کیش، بندرعباس و چابهار می توانید مشاهده کنید.

راهنمای سفری مقرون به صرفه به کیش

اگر شما هم با وجود این همه جاذبه دوست داشتنی کیش، ترغیب شده اید که به این جزیره سفر کنید، پیشنهاد ما به شما رزرو هتل و خرید بلیط هواپیما کیش از سایت فلای تودی، مرجع مقرون به صرفه ترین بلیط هواپیما و هتل است. در سایت فلای تودی به راحتی می توانید به مقایسه پروازهای کیش در زمان های مختلف پرداخته و بسته به بودجه و سلیقه تان، مقرون به صرفه ترین بلیط هواپیما کیش را رزرو کنید. یکی از بهترین گزینه هایی که یاری شایانی به کاهش هزینه های شما در سفر به کیش می نماید، انتخاب هتل مورد نظرتان با تخفیف های خوب است. در این سایت به راحتی می توانید به تعداد زیادی از هتل های کیش دسترسی پیدا نموده و بعد از مشاهده، آنالیز و مقایسه مراکز اقامتی جزیره، در کوتاه ترین زمان ممکن هتل خود را رزرو کنید.

راهنمای رزرو بلیط هواپیما کیش با فلای تودی

پیدا کردن مقرون به صرفه ترین بلیط هواپیما کیش در فلای تودی کار بسیار راحتی است. برای این کار باید به منوی پرواز داخلی در فلای تودی بروید. در این قسمت باید اطلاعات مورد احتیاج برای خرید بلیط هواپیما را وارد کنید. برای مثال اگر قصد خرید بلیط کیش تهران را دارید، در قسمت پرواز داخلی، باید مبدا کیش و مقصد تهران را وارد نموده، در ادامه تاریخ پرواز و تعداد مسافران را وارد نموده و کلید جستجو را بزنید. در کمتر از چند ثانیه فهرستی از پروازهای دارای جای خالی به مقصد مورد نظر و روز انتخابی تان را خواهید دید.

شاید فکر کنید برای خرید بلیط هواپیما مقرون به صرفه قیمت، باید تمام فهرست را آنالیز کنید و این امری زمان بر است؛ اما اصلا جای نگرانی وجود ندارد. چرا که این فهرست بر اساس قیمت، از مقرون به صرفه ترین به گران ترین مرتب شده است؛ بنابراین اولین مورد در فهرست پروازها، مقرون به صرفه ترین آنهاست. با کلیک روی پرواز مورد نظر، وارد کردن تعیینات مسافران و پرداخت هزینه، بلیط هواپیما به صورت آنی برای شما صادر خواهد شد.

به همین آسانی، خرید بلیط هواپیما کیش را با بهترین قیمت انجام دهید و با بازدید از بهترین جاذبه های گردشگری کیش، سفری بیادماندنی را تجربه کنید.

منبع: تجارت نیوز

به "هرآنچه باید در خصوص جاذبه های کیش بدانید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هرآنچه باید در خصوص جاذبه های کیش بدانید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید