متولدین کدام ماه ها در رابطه پر توقع هستند ؟! ، عاشق ها بخوانند

به گزارش وبلاگ تالار پذیرایی، همه ما در زندگی مشترک و رابطه مان از معشوق خود توقعاتی داریم که می خواهیم که به آن ها احترام بگذارد و آن ها را انجام دهد اما توقع متولدین کدام ماه از همه بیشتر است؟

متولدین کدام ماه ها در رابطه پر توقع هستند ؟! ، عاشق ها بخوانند

زندگی کردن با آدم های پر توقع کار بسیار دشواری است در نتیجه پیش از وارد رابطه شدن با این افراد آن ها را بشناسید.

فروردین

فروردینی ها انسان های صادق و درستی هستند و برای صداقت ارزش زیادی قائل هستند . پس از شما می خواهند که با آن ها روراست باشید . و فروردینی ها از کسانی که طفره می فرایند و مسائلی که اهمیت چندانی ندارند را کش می دهند بیزارند . آن ها به فردی مستقل و پرانگیزه احتیاج دارند که توجهشان را جلب کند . اگر انسان کسل نماینده ای باشید برای آن ها هیچ جذابیتی ندارید .

اردیبهشت

اردیبهشتی ها از کسانی که سفره دلشان را برای همه باز می نمایند خوششان نمی آید . اگر مشکل بزرگی داشته باشند آن را در دل خودشان نگه می دارند و وانمود می که همه چیز عالی است . اردیبهشتی ها به شخصی احتیاج دارند که با آن ها همکاری کند. شخصی که به او یاری کند احساسش را ابراز کند و برای شناختن او کوشش کند .

خرداد

متولدین خرداد علایق متفاوتی دارند . آن ها عاشق مشغول شدن به زندگی شان هستند و عاشق هیجان . آن ها به شخصی احتیاج دارند که هیجاناتی را برایشان ایجاد کند که در جای دیگر نمی توانند آن را پیدا نمایند . خردادی ها شریکی می خواهند که لبخند به لبانشان بیاورد و عاشق ماجراجویی باشد .

تیر

تیر ماهی ها دنیای شان را به شریک زندگی خود می بخشند و هر چیزی که باعث خوشحالی او گردد . اما در پشت این مهربانی های عمیق یک انتظار بزرگ وجود دارد و آن هم این است که از همسرشان می خواهند همانطوری رفتار کند که برای او ایده آل است . آن ها تمام وجودشان را در رابطه می گذارند و در مقابل از شریک زندگی خود هم خواهند درست مثل آن ها رفتار کند.

مرداد

با اعتماد به نفس و سبکبار . مرداد ماهی ها در پی شریکی هستند که نه تنها باعث پس رفت آن ها نشده بلکه به پشرفت شان یاری کند . آن ها کوچک ترین علاقه ای به بازی ندارند . مردادی ها در پی فردی هستند که درست مثل خودشان باشد . شخصی که تردید در کارهایش نداشته باشد و اعتماد به نفس بالایی داشته باشد . آن ها کوچک ترین علاقه ای به انسان های متزلزل ندارند .

شهریور

شهریوری ها علیرغم این که انسان های تحلیل گر و منطقی هستند بسیار احساساتی هم هستند ولی به کسی اجازه کشف این ویژگی خود را نمی دهند . آن ها بین واکنش های عاطفی و عقلانی تعادل برقرار می نمایند و به شریکی احتیاج دارند که مانند خودشان این تعادل را در زندگی ایجاد کند . پس در رابطه با هر موضوعی هم در سطح عاطفی و هم در سطح عقلانی با او صحبت کنید.

منبع: رکنا

به "متولدین کدام ماه ها در رابطه پر توقع هستند ؟! ، عاشق ها بخوانند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "متولدین کدام ماه ها در رابطه پر توقع هستند ؟! ، عاشق ها بخوانند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید