عملکرد متفاوت صنعت نفت و صعود زردهای آبادان به بالای جدول

به گزارش وبلاگ تالار پذیرایی، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان که با 3 شکست فصل را شروع کرد تا شروعی ناامید کننده داشته باشد، در هفته هفدهم لیگ برتر تراکتور را شکست داد تا به هفتمین پیروزی خود در این فصل دست پیدا کند. طلایی پوشان آبادانی با این پیروزی 25 امتیازی شدند و موقتاً به رده هفتم جدول صعود کردند.

عملکرد متفاوت صنعت نفت و صعود زردهای آبادان به بالای جدول

صنعت نفت که حالا یکی از تیم های بالای جدولی است و هوادارانش از عملکرد این تیم رضایت کامل دارند، در هفته های ابتدایی فصل شرایط به سامانی نداشت و نتایج ضعیفی کسب کرد. نفتی های آبادان در 9 هفته ابتدایی فصل تنها یک پیروزی داشتند و به ازای آن 5 شکست داشتند و 3 بار هم با حریفان شان مساوی نموده بودند. تنها پیروزی آنها در هفته چهارم برابر نساجی بود که این پیروزی هم خارج از خانه به دست آمده بود.

تیمی که در 9 هفته اول تنها یک بار پیروز شده بود، در 8 بازی اخیر خود 6 بار پیروز شده و تنها یک مساوی و یک شکست (خارج از خانه) دارد و 19 امتیاز از 24 امتیاز ممکن را کسب نموده است.

شاگردان منصوریان که 8 بازی کاملاً متفاوت را نسبت به 9 بازی ابتدای فصل خود به نمایش گذاشته اند، در هفته هفدهم با یک گل تراکتور را شکست دادند و در هفته هجدهم به میهمانی فجر سپاسی می رود که این بازی در روز آدینه 29 بهمن برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "عملکرد متفاوت صنعت نفت و صعود زردهای آبادان به بالای جدول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عملکرد متفاوت صنعت نفت و صعود زردهای آبادان به بالای جدول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید