مدت قرارداد قلعه نویی با تیم ملی معین شد

به گزارش وبلاگ تالار پذیرایی، امیر قلعه نویی و فدراسیون فوتبال برای قبول راهنمایی تیم ملی فوتبال ایران به توافق دست یافته اند و سرمربی گل گهر در پنجره بازی های ملی در نوروز 1402 راهنمایی این تیم را برعهده خواهد داشت.

مدت قرارداد قلعه نویی با تیم ملی معین شد

قلعه نویی و فدراسیون فوتبال فردا جلسه نهایی خود را درباره جزییات برگزار و قرارداد را امضا خواهند کرد. طبق توافق، قلعه نویی تا جام ملت های آسیا 2023 که در دی 1402 در قطر برگزار می گردد، سرمربی تیم ملی خواهد بود و اگر طرفین از نتایج و نحوه همکاری رضایت داشته باشند، تا جام جهانی تمدید می گردد.

فدراسیو فوتبال ایران تا پیش از این با فلیکس سانچس مذاکره می کرد و به دلیل اختلاف بر سر مدت زمان قرارداد، در نهایت مذاکرات دو طرف به بن بست رسید.

در حال حاضر نکته مورد بحث ادامه حضور قلعه نویی روی نیمکت گل گهر است. قلعه نویی می خواهد تا خاتمه فصل جاری به وظایف خود در گل گهر عمل کند و بعد از اتمام فصل به سرمربی تمام وقت تیم ملی تبدیل گردد و فدراسیون فوتبال خواستار قطع همکاری او با گل گهر است.

از دیگر نکات مورد بحث دستیارهای داخلی و خارجی قلعه نویی است که فردا تعیین خواهد شد.

البته با وجود اینکه بازی های لیگ برتر از امشب تا بعد از نوروز برای گل گهر تمام می گردد اما این تیم به زودی باید بازی معوقه خود در جام حذفی را برابر فولاد برگزار کند.

منبع: فرارو

به "مدت قرارداد قلعه نویی با تیم ملی معین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدت قرارداد قلعه نویی با تیم ملی معین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید