شکست طلسم ثبات قیمت در محصولات سایپا

به گزارش وبلاگ تالار پذیرایی، خبرنگاران: هر چند خودروهای پرطرفدار سایپا هفته گذشته را بدون تغییر قیمت به انتها رساندند، اما امروز 5 تیرماه 1400 با آغاز هفته جدید تیبا دو معمولی با افزایش یک میلیونی در بازار قیمت خورد تا طلسم ثبات در بازار محصولات سایپا شکسته گردد.

شکست طلسم ثبات قیمت در محصولات سایپا

به گزارش وبلاگ تالار پذیرایی ؛ از جمله محصولات سایپا که امروز مورد ارزیابی قرار گرفته اند، می توان به شاهین، کوییکR، کوییک معمولی، تیبا صندوقدار، تیبا2 و ساینا اشاره نمود.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که خانواده تیبا امروز تیبا2 معمولی با افزایش یک میلیونی در بازار عرضه شد و قیمت آن به 137 میلیون تومان رسید.

فروش فوری و پیش فروش گروه ایران خودرو با تخفیف 55 میلیونی

همچنین با ارزیابی بازار می توان گفت، تیباصندوقدار بدون تغییر امروز با قیمت 129میلیون تومان در بازار عرضه شد. ساینا یکی دیگر از خودروهای پرطرفدار سایپا نیز امروز در بازار بدون تغییر با قیمت 146میلیون تومان قیمت خورد.

کوییک معمولی و کوییکR نیز امروز تغییری در بازار نداشتند و کوییک معمولی با قیمت 153 میلیون تومان و کوییکR نیز 159 میلیون تومان در بازار عرضه شدند.

از سوی دیگر با رصد بازار خودرو می توان گفت که براساس قیمت های جدید اعلامی از سوی شرکت های خودروساز قیمت شاهین نیز به 291 میلیون تومان رسید. به گفته فعالان بازار خودرو هنوز قیمت بازاری این خودرو تعیین نیست و این افزایش تنها به قیمت کارخانه ای این خودرو باز می شود.

منبع: اقتصادنیوز

به "شکست طلسم ثبات قیمت در محصولات سایپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکست طلسم ثبات قیمت در محصولات سایپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید