جهاد دانشگاهی همه توان خود را برای پیشرفت ایران به کار می گیرد

به گزارش وبلاگ تالار پذیرایی به نقل از جهاد دانشگاهی، این ارگان به مناسبت فرارسیدن یوم الله 22 بهمن، چهل و دومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران بیانیه ای صادر کرد.

جهاد دانشگاهی همه توان خود را برای پیشرفت ایران به کار می گیرد

متن این بیانیه به توضیح زیر است؛

22 بهمن ماه سالروز پیروزیِ انقلابی است که روحِ آن اسلام، بطنِ شعارهایش کرامت و خلیفه اللهی انسان و رهبر و مردم، بازوانِ قدرتمند آنند؛ تا بانگ و باورِ وحیانی الله اکبر، به میوه عدل و پیشوایی مستضعفان و سعادتمندی بشر، به ثمر بنشیند.

این رستاخیز بزرگ استکبارستیزی در طول حیات خود به واسطه فداکاری ها، ایثار و جان فشانی های مردمی زنده شده از برکت اسلام، آن چنان رحمت الهی و امدادهای غیبی را جلب نمود که در میادین سخت دشمنی ها و آزمون های سخت در برابر چشمان حیرت زده جهانیان، سربلند بیرون آمد.

آری جمهوری اسلامی، حَرَم است و این حَرَم اگر ماند، دیگر حَرَم ها می مانند. این حرکت بزرگ و این اراده مصمم، مادامی که ایمان، مقاومت، اخلاص و عمل در آن جریان داشته باشد، از گزند آفات، مصون و روزبه روز به آرمان های والایش نزدیک تر خواهد شد.

امروز باوجود سختی ها در کشور، معجزه استقلال خواهی، عزت طلبی و خودباوری برآمده از تفکر انقلابی، روزهای روشن آینده را نوید می دهد. اراده ملت و به ویژه جوانان متعهد، مبتکر و نخبه ایران اسلامی، تیغِ تحریم و تهدید را کُند نموده و دشمن، خود مدت هاست که از سلاح نامطمئن اش، ناامید و در آزمون و خطای پروژه های نفوذ و تحریف و انکار، غوطه ور شده است.

این روزها اجزای نرم افزار پیشرفت انقلاب اسلامی به دست جوانان و حرکت های علمی آنان در سایه رهنمودهای رهبر معظم انقلاب بیش ازپیش در مرحله تکامل و پوست اندازی قرار گرفته است.

مکتب مقاومت به سرعت به حوزه های فناوری تسرّی یافته و فراوری و برطرف نیازها به یاری فرهنگ و مدیریت جهادی، به سکّه رایج در کشور مبدل شده است.

همه این رخدادها به عنوان بهترین بهانه برای گرامیداشت و جشن یوم الله 22 بهمن ماه به عنوان نقطه عطف تحقق حاکمیت مردم ایران بر سرنوشت خود بر مبنای تعالیم انسان ساز اسلام، درعین حال همیشه، تعهدآور و تکلیف ساز است.

در این رابطه باید تجربه 42 ساله انقلاب اسلامی ایران، توصیه های امام راحل (ره) و رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب به خوبی ملاک عمل قرار گیرد به طوری که اعتماد عمومی در پی عمل خالص، حفظ و تقویت شود.

کشور، همان گونه که اقتدار خود را در عرصه های مختلف دفاعی، علمی، امنیتی و تأثیرگذاری منطقه ای نشان داده، باید متناسب با آن ها اقتصاد دانش بنیان، توسعه محصولات فرهنگی و دستیابی به الگوی رسانه ای را به طور جد در دستور کار قرار دهد.

این مهم، با ظرفیت های آشکار و پنهان و استعدادهای فراوان در کشور و نیز وجود سند ارزشمند فقه سیاسی یعنی بیانیه گام دوم انقلاب، کاملاً قابل حصول و در دسترس خواهد بود.

اعضای نهاد انقلابی جهاد دانشگاهی به عنوان یکی از اجزای این حرکت بزرگ و تاریخی، ضمن گرامیداشت فرارسیدن یوم الله 22 بهمن به عنوان نقطه اوج فجر آفرینی ملت شهیدپرور ایران اسلامی، اعلام می نمایند کماکان همه توان و اندوخته جهادی خود را برای اعتلا و پیشرفت جمهوری اسلامی ایران به کارگیرند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "جهاد دانشگاهی همه توان خود را برای پیشرفت ایران به کار می گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جهاد دانشگاهی همه توان خود را برای پیشرفت ایران به کار می گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید