جلب رضایت اعضاء مهمترین وظیفه مدیران صندوق قرض الحسنه شاهد است
به گزارش وبلاگ تالار پذیرایی، دکتر اسلام کریمی مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد در جلسه شورای مدیران، مهمترین وظیفه مدیران صندوق را جلب رضایت اعضاء عنوان نمود.

به گزارش خبرگزاری وبلاگ تالار پذیرایی به نقل از روابط عمومی صندوق قرض الحسنه شاهد، نشست شورای مدیران صندوق به ریاست دکتر اسلام کریمی مدیرعامل و عضو هیئت مدیره در سالن جلسات شهدای سلامت ساختمان گاندی برگزار گردید.
در این نشست گزارش پژوهش صورت گرفته توسط مدیریت طرح و برنامه صندوق از جامعه آماری هدف مبنی بر رضایت سنجی اعضاء از خدمات به سمع و نظر شورای مدیران رسید.
بر اساس این نظرسنجی پژوهشی 92/7 درصد جامعه آماری هدف در 10 استان تهران، مازندران، اصفهان، فارس، آذربایجان شرقی، کردستان، همدان، خوزستان، کرمان و سیستان و بلوچستان رضایت حداکثری خود را از خدمات صندوق قرض الحسنه شاهد اعلام کرده اند.
پس از ارائه گزارش مذکور توسط دکتر عباسی قادی مدیر طرح و برنامه، دکتر اسلام کریمی مدیرعامل صندوق ضمن تشکر از زحمات همکاران طرح و برنامه در مورد انجام این نظرسنجی، خواهان آنالیز کارشناسی نتایج بدست آمده توسط مدیریت های مرتبط شد.
مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد در ادامه اضافه نمود: مهمترین اولویتی که از ابتدای ورود به صندوق بر آن تاکید داشته و دارم، جلب رضایت حداکثری خانواده های معظم و معزز شاهد و ایثارگر عضو بوده است که برای رسیدن به این مهم باید تمامی مجموعه در دفتر مرکزی و مناطق با توان مضاعف بصورت شبانه روزی کوشش نمایند.
دکتر اسلام کریمی گفت: رضایت 92/7 درصد مورد اشاره در پژوهش صورت گرفته، عدد قابل توجهی است اما کافی نیست، زیرا اعضای ما شایسته خدمات بهتر و بیشتر هستند.
مدیرعامل و عضو هیئت مدیره صندوق قرض الحسنه شاهد اظهار کرد: صندوق قرض الحسنه شاهد باید به عنوان نهادی الگو مورد توجه بخش های مختف قرار گیرد و شخصا معتقدم برای رسیدن به این مهم نباید حتی یک نفر هم از خدمات آن ناراضی باشد.
در انتها این نشست از دکتر مجتبی عباسی قادی مدیر طرح و برنامه صندوق به نمایندگی از تمامی همکاران این مدیریت به پاس کوشش های موثر در راستا توسعه کمی و کیفی صندوق قرض الحسنه شاهد تجلیل به عمل آمد.
منبع: خبرگزاری آریا