ثبت نام 1995 داوطلب شورای شهر در استان تهران

به گزارش وبلاگ تالار پذیرایی، تهران (پانا) - رئیس ستاد انتخابات استان تهران با اشاره به سرانجام پنجمین روز ثبت نام داوطبان شورای شهر گفت ثبت نام یک هزار و 995 داوطلب تا به امروز در این استان نهایی شده است.

ثبت نام 1995 داوطلب شورای شهر در استان تهران

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، شکراله حسن بیگی با اشاره به اینکه طی این پنج روز ثبت نام هزار و 995 داوطلب تا به امروز در این استان نهایی شده است گفت: در پنج روز اخیر 622 داوطلب در حوزه تهران ثبت نام کردند که در میان شهرستان های استان تهران حوزه شهر تهران بیشترین داوطلب را به خود اختصاص داد و فیروزکوه با ثبت نام 14 داوطلب کمترین میزان را دارد.

وی اضافه نمود: 52 درصد داوطلبان به فرمانداری ها مراجعه کردند و به صورت حضوری ثبت نام کردند، 10 درصد به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه کردند و همچنین 19 درصد از طریق کامپیوتر و 19 درصد از طریق تلفن همراه ثبت نام خود را تکمیل کردند.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران با بیان اینکه امروز نیز 719 نفر در کل استان تهران ثبت نام خود را نهایی کردند عنوان نمود: داوطلبان وقتی که فرآیند زمان ثبت نام خود را به صورت غیرحضوری نهایی کردند دیگر احتیاج نیست به فرمانداری ها مراجعه نمایند و باید از سرشماره 30007787 منتظر دریافت پیامک با مضمون اطلاعات توسط فرمانداری تایید شد، ثبت نام شما قطعی است باشند.

منبع: خبرگزاری پانا

به "ثبت نام 1995 داوطلب شورای شهر در استان تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام 1995 داوطلب شورای شهر در استان تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید