بیمارستان ترومای کهریزک در انتظار حمایت دولت و خیران

به گزارش وبلاگ تالار پذیرایی، تکمیل بیمارستان تروما (حوادث) بخش کهریزک شهرستان ری، نیازمند حمایت دولت و مشارکت خیران است.

بیمارستان ترومای کهریزک در انتظار حمایت دولت و خیران

به گزارش وبلاگ تالار پذیرایی،رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان این مطلب گفت : با توجه به نهاده شدن بخش کهریزک در راستا چند اتوبان حادثه خیز، ساخت بیمارستان ترومای الهام در سال 1398 در دستور کار نهاده شد، اما به علت کمبود اعتبار تا به امروز پیشرفت فیزیکی مناسبی نداشته است.

حسین قناعتی پیشرفت فیزیکی بیمارستان الهام را 35 درصد ذکر کرد و ادامه داد : کمبود بیمارستان های تروما از نیازهای درمانی جنوب شهر تهران و به ویژه شهرستان ری است که بهره برداری از بیمارستان الهام این کمبود را کاهش می دهد.

قناعتی اضافه نمود : بیمارستان الهام زیر مجموعه بیمارستان سینا قرار می گیرد و با توجه به وجود متخصصان تروما در بیمارستان سینا، مرکز ترومای کهریزک نیز از ظرفیت درمانی مناسبی برخوردار می گردد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران به لزوم مشارکت دولت و خیران در ساخت بیمارستان الهام اشاره نمود و گفت : به مجلس شورای اسلامی پیشنهاد کردیم برای تکمیل بیمارستان الهام 100 میلیارد تومان اعتبار تخصیص دهند که در صورت تخصیص این بودجه دولتی و حمایت خیران، بیمارستان 170 تختخوابی ترومای کهریزک در دولت سیزدهم تکمیل می گردد و به بهره برداری می رسد.

منبع: همشهری آنلاین

به "بیمارستان ترومای کهریزک در انتظار حمایت دولت و خیران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیمارستان ترومای کهریزک در انتظار حمایت دولت و خیران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید