برگزاری پانزدهمین همایش روابط عمومی الکترونیک به تعویق افتاد

به گزارش وبلاگ تالار پذیرایی، تاریخ برگزاری پانزدهمین همایش روابط عمومی الکترونیک از تاریخ یکم بهمن به هفته پایانی بهمن ماه تغییر یافت.

برگزاری پانزدهمین همایش روابط عمومی الکترونیک به تعویق افتاد

به گزارش وبلاگ تالار پذیرایی، بهروز تقی پور دبیر پانزدهمین همایش روابط عمومی الکترونیک با اعلام خبر تغییر زمان برگزاری این رویداد شرح داد: با توجه به شرایط جوی موجود در کشور که باعث تعطیلی بیشتر سازمان ها و ارگان ها شده و بعلاوه بسته شدن راه های ارتباطی هوایی و جاده ای و بعلاوه تاکید بر صرفه جویی در مصرف حامل های انرژی به ویژه مصرف گاز، شورای سیاستگذاری همایش روابط عمومی الکترونیک تصمیم بر آن گرفت تا زمان برگزاری این رویداد را تغییر دهد.

او با اشاره اینکه بسیاری از مدعوین و میهمانان این همایش از شهرستان های مختلف کشور حضور خواهند داشت، شرح داد: باتوجه به درخواست شرکت کنندگانی که برای حضور در این همایش ثبت نام نموده اند و بعلاوه در نظر گرفتن سهولت برای حضور در این رویداد، تاریخ برگزاری پانزدهمین همایش روابط عمومی الکترونیک از تاریخ یکم بهمن به هفته پایانی بهمن ماه و تاریخ بیست و چهارم این ماه تغییر یافت.

بیشتر بخوانید:

  • از دولت موبایل تا هوش مصنوعی | می خواهیم سال جاری متفاوت باشیم

پانزدهمین همایش روابط عمومی الکترونیک، با موضوع اصلی هوش مصنوعی، انسان طبیعی و روابط عمومی فراگیر در هتل المپیک تهران برگزار خواهد شد.

منبع: همشهری آنلاین

به "برگزاری پانزدهمین همایش روابط عمومی الکترونیک به تعویق افتاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری پانزدهمین همایش روابط عمومی الکترونیک به تعویق افتاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید