بازی Shadow of the Tomb Raider برای PS5 ارتقا داده می گردد

به گزارش وبلاگ تالار پذیرایی، به لطف عرضه یک آپدیت غیرمنتظره، بازی Shadow of the Tomb Raider اکنون از رزولوشن 4K و نرخ 60 فریم بر ثانیه روی پلی استیشن 5 پشتیبانی خواهد نمود.

بازی Shadow of the Tomb Raider برای PS5 ارتقا داده می گردد

در حالی که کسی انتظارش را نداشت، آپدیت 2.01 بازی Shadow of the Tomb Raider منتشر شد. اگرچه به صورت رسمی جزئیاتی از سوی استودیو آیدوس مونترال و شرکت اسکوئر انیکس اعلام نشده است، اما این آپدیت بهبودهایی را در رزولوشن و نرخ فریم بازی اعمال نموده است و بازیکنان از این پس می توانند روی پلی استیشن 5 با رزولوشن 4K و نرخ 60 فریم بر ثانیه بازی را اجرا نمایند.

البته، خبرهای خوب فقط مربوط به پلی استیشن 5 نیست بلکه دارندگان کنسول های نسل نهمی ایکس باکس هم از آن منفعت خواهند برد. همان طور که گفته شد، اسکوئر انیکس چیزی درباره این خبر اعلام ننموده اما از آنجایی که همواره طرفدارانی وجود دارند که ریزترین جزئیات مربوط به بازی های محبوب خود را پیگیری نمایند، یکی از کاربران ردیت متوجه شده است که این بازی اکنون روی فروشگاه دیجیتال رسمی مایکروسافت هم برچسب معروف بهینه سازی برای ایکس باکس سری ایکس/ اس را دریافت نموده است. این در حالی است که Shadow of the Tomb Raider در اصل برای کنسول های نسل قبل عرضه شده است و پیش از آن روی هر دو کنسول به وسیله قابلیت پشتیبانی از بازی های نسل قبل قابل اجرا بود. حال این برچسب نشان دهنده این است که Shadow of the Tomb Raider همچون یک بازی نسل نهمی در این کنسول ها اجرا خواهد شد.

نکته جالب و عجیب تر این است که بازی Shadow of the Tomb Raider یکی از 70 اثری بود که مدتی پیش با ویژگی FPS Boost مایکروسافت از بهبود نرخ فریم نفع برده بود. این ویژگی برای بازی های نسل قبلی در نظر گرفته شده است. با این حال، به نظر می رسد که برچسب فعلی با بهبود نرخ فریم در چند ماه پیش تفاوت دارد.

با این اوصاف، این خبر خوبی برای دارندگان کنسول های نسل نهمی است که می خواهند Shadow of the Tomb Raider را در برترین حالت تجربه نمایند. Shadow of the Tomb Raider خاتمه سه گانه ریبوت توم ریدر است. مدتی است که خبری از توم ریدر و قسمت های احتمالی بعدی آن نشنیده ایم. باید منتظر ماند و دید که آیدوس و اسکوئر انیکس چه برنامه هایی برای این مجموعه و شخصیت محبوب لارا کرافت در نظر گرفته اند.

هرچند، از بازی نو این مجموعه خبری نبوده است اما نام توم ریدر به میزان ای عظیم است که راه خود را به رسانه های دیگر هم باز کند. چند سال پیش شاهد فیلمی سینمایی از این مجموعه بودیم که البته دنباله ای هم قرار است برای آن منتشر گردد. بعلاوه نتفلیکس مدتی پیش خاطرنشان کرد که میخواهد انیمیشن سریالی توم ریدر را بسازد که داستان آن وقایع پس از بازی Shadow of the Tomb Raider را پوشش می دهد.

منبع: Gamesradar

منبع: دیجیکالا مگ

به "بازی Shadow of the Tomb Raider برای PS5 ارتقا داده می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی Shadow of the Tomb Raider برای PS5 ارتقا داده می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید