انتخاب نفرات تیم ملی از دل مسابقات جام تختی

به گزارش وبلاگ تالار پذیرایی، مربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران گفت:برنامه کادر فنی، انتخاب مدعیان از دل این مسابقات و کوشش آن ها در اردو های تمرینی است بعلاوه نتایج حضور نمایندگان ایران در تورنمنت های بین المللی تاثیر گذار است.

انتخاب نفرات تیم ملی از دل مسابقات جام تختی

وبلاگ تالار پذیرایی اهواز - ایرج اسفندیاری فر گفت: در سال های اخیر جام تختی یکی از ملاک های انتخابی تیم ملی بوده و حضور کشتی گیران خوب داخلی و خارجی کیفیت مسابقات را افزایش داده است.

به گفته او در این دوره از پیکار ها کشتی گیران ایران و بعلاوه نمایندگان کشور ارمنستان، مبارزات قابل قبولی را به نمایش گذاشتند.

مربی تیم ملی ایران گفت: این رقابت ها به ویژه در چهار وزن 55، 60، 72 و 87 کیلوگرم در سطح بالایی برگزار گردید، زیرا اصلی ترین نفرات حضور داشته و شاهد رقابت تنگاتنگی بودیم.

آقای اسفندیاری فر می گوید: معمولا در جام تختی تمام مدعیان حضور دارند که این موضوع به زیبایی مسابقات یاری می نماید. همه کشتی گیران مدعی خوزستانی نیز حضور داشته و عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشتند.

او گفت: حضور نمایندگان داخلی و خارجی مدعی در این دوره از رقابت های بین المللی جام تختی، باعث بالا بردن سطح مسابقات شده است.

مربی تیم ملی ایران خوزستان را خواستگاه کشتی فرنگی کشور دانست و گفت: امیدوارم که مسئولان حمایت نمایند و یک سالن بزرگ در شان کشتی خوزستان راه اندازی گردد تا در آینده شاهد مسابقات بیشتری در این استان باشیم.

چهل و دومین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی از روز چهارم اسفندماه با حضور کشتی گیران داخلی و نمایندگانی از 2 کشور خارجی در سالن گیت بوستان اهواز شروع و تا روز ششم اسفندماه ادامه دارد.

ی

وبلاگ تالار پذیرایی خوزستان اهواز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "انتخاب نفرات تیم ملی از دل مسابقات جام تختی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتخاب نفرات تیم ملی از دل مسابقات جام تختی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید