آموزش فنی مهندسی در نوین پارسیان با مدرک رسمی بین المللی

به گزارش وبلاگ تالار پذیرایی، پایپینگ یا لوله کشی صنعتی یکی از پرطرفدارترین رشته های آموزشی است که در حوزه هایی چون مهندسی نفت، پتروشیمی و... مورد توجه واقع شده است. آموزش پایپینگ این روز ها محبوبیت بسیاری دارد و از جمله آموزش هایی است که فراگیری آن می تواند یک امتیاز مثبت در اشتغال و بازار کار محسوب گردد. اگر قصد دارید به این رشته آموزشی وارد شوید همراه ما باشید.

آموزش فنی مهندسی در نوین پارسیان با مدرک رسمی بین المللی

آموزش پایپینگ

پایپینگ آموزش Piping یا لوله کشی صنعتی، شامل طراحی و اجرای پروژه هایی به وسیله تصال مجموعه ای از لوله ها به یکدیگر برای انتقال، کنترل، توزیع سیالات و اندازه گیری آن ها است. بنابراین در آموزش پایپینگ، مهمترین مباحث طراحی و اجرای لوله کشی به گونه ای است که فعالیت های رایج در این بخش را با بازدهی بالا به انجام می رساند.

باید اضافه کنیم که پایپینگ یکی از حساس ترین و مهمترین بخش ها در پروژه های صنعتی و عمرانی محسوب می گردد و مهارت بالا در این زمینه بزرگترین امتیاز برای مهندسین حوزه صنایع نفت، گاز، پتروشیمی و... در زمان استخدام و اشتغال محسوب می گردد. به همین علت است که بیشتر علاقمندان به حوزه های یاد شده کوشش می کنند تا با یادگیری پایپینگ این شرایط را برای خود ایجاد کنند.

مهندسی پایپینگ یکی از رشته های بسیار پرکاربرد و دارای بازار کار مناسب در سراسر جهان است. با این حال شرکت در دوره های آموزش پایپینگ می تواند همه مباحث مهم موجود در این حوزه را به صورت تئوری و عملی برای کارآموز ارائه کند.

از جمله موارد مهمی که در زمان ثبت نام برای آموزش پایپینگ باید به آن توجه کنید، انتخاب یک مؤسسه معتبر با استاتید برجسته و دارای دانش و اطلاعات به روز و مدرن و بعلاوه دریافت مدرک معتبر است.

محاسبات مخازن تحت فشار

یکی دیگر از زمینه های تخصصی بسیار حساس در صنایع مختلف طراحی سیستم های مخزنی است که برای انتقال آب، نفت، گاز و سایر سیالات به کار برده می گردد. طراحی و پیاده سازی چنین مخازنی که با نام مخازن تحت فشار شناخته می شوند نیازمند تسلط به علوم و محاسبات مخازن تحت فشار است. دوره های آموزشی در این زمینه وجود دارد که کارآموز را با همه نکات و مباحث مهم در زمینه طراحی و اجرای مخازن تحت فشار آشنا می سازد.

طراحی مخازن تحت فشار عموماً با یاری نرم افزار های خاصی انجام می گیرد و آموزش کار با این نرم افزار ها، محاسبات مخازن تحت فشار و اجرای آن ها از جمله مواردی است که در آکادمی به آن ها پرداخته می گردد. مهمترین مواردی که در خصوص آموزش محاسبات مخازن تحت فشار باید به آن دقت داشته باشید، به روز بودن مباحث آموزشی و کاربردی بودن آن است. ضمن این که دوره های آموزشی مذکور باید همه مباحث مرتبط با این حوزه از جمله آشنایی با نرم افزار PV Elite، مدل سازی Shell و Head، تست هیدرو استاتیک و پنوماتیک، مدل سازی ها و... را نیز پوشش دهد. ارائه مدرک بین المللی و معتبر نکته دیگری است که در زمان ثبت نام در آکادمی باید به آن دقت کنید.

آموزش pms

مدرک مشخصات فنی اقلام لوله کشی در پروژه های مهندسی را Piping Material Specification یا به اختصار PMS مینامند. این مدرک از جمله مدارک پایه در طراحی سیستم های لوله کشی صنعتی محسوب می گردد. با توجه به این که تنوع سیالات مورد استفاده در یک پروژه از لحاظ نوع و ساختار شیمیائی، دما، فشار، اندازه خورندگی و... بالا است، شناخت مشخصات و خواص فیزیکی و شیمیائی آن ها در فرآیند مربوطه و شناخت دسته بندی هر گروه از نظر جنس و ضخامت مناسب لوله و اقلام لوله کشی اهمیت بسیار بالایی در طراحی پروژه ها دارد. در آموزش pmsو نحوه تهیه مدارک مهندسی به تمام نکاتی که مرتبط با طراحی پروژه های مرتبط با لوله کشی صنعتی است پرداخته می گردد. بهترین دوره های آموزشی در این زمینه دوره هایی هستند که به تمامی مباحث کاربردی در زمینه پایپینگ پرداخته باشند.

آموزش رشته های فنی مهندسی در نوین پارسیان

مؤسسه آموزشی نوین پارسیان، ارائه دهنده کلاس های آموزشی در رشته های فنی و مهندسی است که با تکیه بر تجربه و تخصص استاتید به نام در حوزه های پایپینگ، طراحی مخازن تحت فشار و PMS توانسته است کاربردی ترین دوره های آموزشی را مطابق با جدیدترین مباحث علمی در حوزه های صنعتی به کارآموزان ارائه کند. ارائه مدرک معتبر و بعلاوه قیمت دوره های آموزشی مناسب، از جمله ویژگی هایی است که نوین پارسیان را از سایر آکادمی های فنی و مهندسی مشابه در این زمینه متمایز می سازد. برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در دوره های آموزشی با کارشناسان مجموعه نوین پارسیان در تماس باشید.

منبع: فرارو

به "آموزش فنی مهندسی در نوین پارسیان با مدرک رسمی بین المللی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش فنی مهندسی در نوین پارسیان با مدرک رسمی بین المللی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید