کریمی انتخاب نمی گردد، رئیس فدراسیون باید از بهترین ها استفاده کند

به گزارش وبلاگ تالار پذیرایی، حسن روشن در تبادل نظر با خبرنگاران درباره انتخابات پیش روی فدراسیون فوتبال و رقابت چهار نامزد با یکدیگر گفت: فضای انتخابات فدراسیون فوتبال را دنبال نمی کنم، اما از میان نامزدهایی که هستند، کیومرث هاشمی و آجورلو را می شناسم. علی کریمی هم که افتخار فوتبال ایران است، اما شناختی از گزینه چهارم (عزیزی خادم) ندارم و ایشان را نمی شناسم.

کریمی انتخاب نمی گردد، رئیس فدراسیون باید از بهترین ها استفاده کند

وی ادامه داد: اگر علی کریمی را انتخاب نمایند که خوب است، اما چنین اتفاقی نمی افتد. با این حال اگر علی کریمی رئیس فدراسیون می شد، دوست و دشمن خرسند می شدند و این انتخاب برای خودمان هم خوب بود. نفراتی چون علی کریمی، علی دایی، خداداد عزیزی و مهدی مهدوی کیا در فوتبال ما تأثیرگذار بوده اند.

پیشکسوت فوتبال کشورمان با بیان اینکه من شرایط انتخاب نفرات را نمی دانم، گفت: کیومرث هاشمی بیشتر با کمیته ملی المپیک شناخته می گردد و یک زمانی هم در فدراسیون فوتبال بود. عزیزی خادم هم در فدراسیون فوتبال بوده و فکر می کنم اگر آنها دل شان به حال فوتبال می سوزد، باید درست رفتار نمایند.

این کارشناس فوتبال ادامه داد: اگر فقط می خواهند رئیس انتخاب نمایند که به فیفا بگویند ما هم رئیس داریم، کسی را انتخاب ننمایند بهتر است. انتخابات به این شکل درست نیست، چون شما یک موقعی 5 نفر یا 10 نفر موافق و مخالف هم دارید که بین آنها آدم دانا و آدم نادان هم دارید که انتخاب بین آنها معین می گردد.

وی همچنین اضافه نمود: در این بین آجورلو هم مدیری مطلع است، در فوتبال هم بوده و آدم خوبی است. نقش هایی هم در فوتبال داشته و در باشگاه ها مدیریت نموده است، اما به نظرم هر کدام از این نفرات رئیس فدراسیون شوند، نباید فقط خودشان باشند.

مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال ایران اعلام نمود: اگر این نفرات واقعاً می خواهند فوتبال را درست نمایند، باید از وجود بهترین ها بهره ببرند. مثلاً اگر می خواهند یک مربی انتخاب نمایند، باید کمیته فنی قوی داشته باشند، نه اینکه ما اینجا کارلوس کی روش را آورده بودیم که می گفت کمیته فنی فدراسیون آشغال است و همان کمیته فنی می گفت ما بهترین مربی دنیا را داریم.

روشن اعلام نمود: امیدوارم هر کسی به عنوان رئیس انتخاب می گردد، گنجایش و ظرفیت این کار عظیم را داشته باشد و فدراسیون را مدیریت کند، نه اینکه مدیریتش یک طرفه باشد. رئیس فدراسیون باید به فکر فوتبال ایران باشد تا ما مثل قبل دوباره روی سکوی اول آسیا باشیم. دوباره در عرصه مدیریتی حرفی برای گفتن داشته باشیم و بتوانیم در فیفا و AFC نفوذ کنیم.

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران و تیم استقلال در سرانجام گفت: آقایان 10 سال می گفتند ما تیم اول آسیا هستیم و جایزه بهترین فدراسیون قاره را می گیریم، اما نه تیم مان اول می شد و روی سکو می رفت و نه فدراسیون مان بهترین بود.

منبع: خبرگزاری مهر

به "کریمی انتخاب نمی گردد، رئیس فدراسیون باید از بهترین ها استفاده کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کریمی انتخاب نمی گردد، رئیس فدراسیون باید از بهترین ها استفاده کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید