کرونا جشن کریسمس باشگاه های لیگ فزونی را لغو کرد

به گزارش وبلاگ تالار پذیرایی، سنت هر ساله باشگاه های لیگ برتر انگلیس برای برگزاری ضیافت سرانجام سال برای اعضایشان سال جاری اجرا نخواهد شد.

کرونا جشن کریسمس باشگاه های لیگ فزونی را لغو کرد

به گزارش وبلاگ تالار پذیرایی، شیوع کرونا در اردوی چند تیم از لیگ برتر فوتبال انگلیس از جمله تاتنهام و منچستریونایتد، سبب شده است که تمام باشگاه های سطح اول فوتبال جزیره، تصمیم به لغو ضیافت کریسمس بگیرند.

باشگاه های انگلیسی هر سال در روزهای انتهای ماه دسامبر برای روحیه دادن به بازیکنان و ایجاد بستری برای بهبود روابط میان آنها، اعضای کادر فنی و مدیران، یک میهمانی ترتیب می دهند. در شرایط عادی بسیاری از باشگاه های جزیره در چنین مقطعی از سال میهمانی های خود را برگزار می نمایند.

در واقع سال جاری هم قرار بود که باشگاه ها چنین مراسمی را بدون حضور بازیکنانی که درگیر رقابت های اروپایی هستند، برگزار نمایند. در عوض قرار شده است که بازیکنان تیم ها در قالب گروه های سه چهار نفره با یکدیگر بیرون بروند و یک میهمانی کوچک برای خودشان برگزار نمایند.

در همین حال در دسته های پایین تر فوتبال انگلیس، مقدار این سخت گیری ها کمتر بوده و بسیاری از آنها میهمانی های انتها سال خود را برگزار نموده اند. طبق گزارش سان، حتی بعضی از بازیکنان که باشگاه های آنها برگزاری چنین ضیافت هایی را ممنوع اعلام نموده اند، به کارفرمایان خود دروغ گفته اند و طبق روال هر سال میهمانی شان را برگزار نموده اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "کرونا جشن کریسمس باشگاه های لیگ فزونی را لغو کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا جشن کریسمس باشگاه های لیگ فزونی را لغو کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید